Desktop frame goetze screen desktop
Mobile frame goetze screen mobile
Tablet frame goetze screen tablet

Goetze

Goetze to polska marka rowerowa, która rozwija swoje produkty już przeszło 10 lat. Firma rozpoczęła działalność od sprzedaży jednośladów wszystkich dostępnych na rynku producentów, jednak wraz z wypracowanym doświadczeniem podjęła decyzje o zmianie oferty.

Klienci Goetze zwracali szczególną uwagę na swobodną możliwość wyboru koloru i typu roweru. Nie gwarantowali tego dotychczasowi producenci. Firma miała jasny do realizacji cel – stworzyć własną markę jednośladów przygotowanych do personalizacji.

Aktualny asortyment Goetze cechuje różnorodność i swoboda dostosowania do indywidualnych potrzeb. Wdrożenie nowej platformy sprzedażowej pozwoliło na zaakcentowanie spersonalizowanej oferty wśród użytkowników online.

Zakres prac

  • Wdrożenie Magento 2 wykorzystując szablon AuroraBox
  • Wykonanie projektu graficznego
  • Wykorzystanie funkcji Multistore
  • Migracja danych
  • Integracja z modułem Raty Santander
  • Integracja z Baselinker
  • Integracja z Google Analytics oraz Tag Manager
  • Wdrożenie dedykowanych formularzy
  • Wdrożenie opcji zaawansowanego filtrowania marek

Efekty

aurora creation ikona wzrost

Nowy silnik Magento 2 otworzył wiele możliwości do budowy intuicyjnej, przyjaznej użytkownikowi platformy sprzedażowej.

aurora creation ikona akceptacja

Wykorzystanie natywnej funkcji Magento 2 pozwoliło stworzyć w pełni personalizowaną ofertę produktów.

aurora creation ikona puzzle

Zastosowane w projekcie dodatkowych narzędzi pozwoliło zautomatyzować wiele procesów, które wcześniej wymagały poświęcenia dużej ilości czasu zaangażowanych osób.

goetze mobile mockups

Realizacja

Wdrożenie Magento 2 wykorzystując szablon AuroraBox

Realizację projektu z Goetze rozpoczęliśmy od wdrożenia platformy na Magento 2. Wykorzystaliśmy w tym celu autorski szablon AuroraBox. Zastosowanie pudełkowego rozwiązania znacznie skróciło czas potrzebny na stworzenie funkcjonalnego sklepu online. Tym samym koszty związane z procesem wdrożenia zostały zoptymalizowane.

W późniejszych etapach projektu zintegrowaliśmy platformę z dodatkowymi narzędziami, które przyczyniły się do optymalizacji wielu procesów w sklepie internetowym.

Wykonanie projektu graficznego

Wykonaliśmy indywidualny projekt graficzny sklepu Goetze dostosowany do identyfikacji kolorystycznej marki. Wygląd platformy eCommerce został przygotowany tak, aby każdy użytkownik z łatwością się po niej poruszał.

Wykorzystanie funkcji Multistore

W projekcie wykorzystaliśmy natywną funkcję Magento – Multistore, która umożliwia obsługę wielu sklepów z jednego panelu administracyjnego. Takie rozwiązanie sprawia, że wszystkie najważniejsze informacje są w jednym miejscu.

Migracja danych

Podczas projektu z Goetze wykonaliśmy migrację danych, która pozwoliła zachować dotychczasowe informacje dotyczące kont klientów i danych adresowych. Zadbaliśmy o to, aby w bezpieczny sposób przenieść je do nowej wersji sklepu na Magento 2.

Integracja z modułem Raty Santander

Raty to coraz częściej wykorzystywana forma płatności w sklepach online. Pozwala zwiększyć ilość składanych zamówień lub wartość pojedynczego koszyka. Klienci częściej decydują się na droższy produkt w formie ratalnej niżeli w przypadku płatności całkowitej kwoty jednorazowo.

W projekcie Goetze wdrożyliśmy autorski moduł Raty Santander w celu zwiększenia ilości dostępnych metod płatności oraz umożliwienia podzielenia opłat na części, które nie obciążają znacznie portfela.

goetze modul santander

Integracja z Baselinker

Baselinker to popularne narzędzie wykorzystywane w eCommerce do zarządzania sprzedażą wielokanałową. W praktyce pozwala to skutecznie realizować strategię Omnichannel. Sklepy online, które prowadzą sprzedaż zarówno we własnej witrynie, jak i w marketplace takich jak: Allegro czy Amazon potrzebują narzędzia, które skróci czas zarządzania ofertami.

Podczas projektu Goetze przeprowadziliśmy integrację platformy z systemem Baselinker. Pozwoliło to na synchronizację wszystkich wykorzystywanych platform. Narzędzie umożliwia obsługę zamówień we wszystkich kanałach jednocześnie.

Integracja z Google Analytics oraz Tag Manager

Integracja sklepu Goetze z Google Tag Manager oraz Analytics pozwoliła na zbieranie danych niezbędnych do prowadzenia działań reklamowych

Zaimplementowane narzędzia pobierają informacje o użytkownikach i ich zachowaniach w sklepie, co w efekcie usprawnia realizację kampanii marketingowych w Google Ads i Facebook Ads, a także analizę wyników.

Wdrożenie dedykowanych formularzy

W projekcie Goetze wdrożyliśmy dedykowane formularze, które mają na celu zachęcenie użytkowników do pozostawienia swoich danych kontaktowych.


Narzędzie zostało użyte w trzech formach:

 

  • Negocjacja cen
    Formularz kontaktowy umieszczony w karcie produktu umożliwia negocjowanie cen wybranego artykułu. Wykorzystanie formularza kontaktowego w tym celu wzmaga poczucie indywidualnego podejścia do klienta. Użytkownik odczuwa większy realny wpływ na ostateczną cenę produktu, mimo to, że zakupu dokonuje online.
  • Dostępność produktu
    W przypadku tymczasowego braku wybranego artykułu formularz kontaktowy umożliwia wysłanie wiadomości z pytaniem o dostępność produktu. Opcja szczególnie przydatna jest w okresach wzmożonego ruchu konsumenckiego.
  • Zapis do newslettera
    Formularz zachęca do pozostawienia adresu e-mail w zamian za personalizowany kod rabatowy na pierwsze zakupy.
goetze widok dostepnych formularzy

Wdrożenie opcji zaawansowanego filtrowania marek

Zastosowaliśmy w projekcie moduł, który umożliwia zaawansowane filtrowanie produktów. Funkcja pozwala wyszukać produkty uwzględniając tylko wybrane marki. Filtr został umieszczony jako osobna kategoria, aby ułatwić poruszanie po sklepie mniej zaawansowanym użytkownikom.

Jesteś ciekaw jakich zmian potrzebuje Twój sklep?

Napisz do nas!