Blog Aurora Creation

Kategorie


Navigation
Featured

Aurora Creation

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o migracji z Magento 1 do Magento 2

Dodany w 16-07-2019.

Firma Adobe ogłosiła, że w czerwcu 2020 roku platforma Magento 1 przestanie być wspierana. Mimo to, wiele sklepów nadal korzysta z tej wersji i nie planuje z niej rezygnować. I choć termin ten był przesuwany (pierwotnie wsparcie miało się zakończyć po trzech latach od premiery Magento 2, która odbyła się 17 listopada 2015 roku), wszystko...

Featured

Aurora Creation

Zmiany w Magento 2.3.2.

Dodany w 08-07-2019.

Magento 2.3.2. to najnowsza, jeszcze gorąca aktualizacja jednej z najpotężniejszych platform e-commerce na rynku. Już teraz przekonaj się, jakie możliwości otwiera przed Tobą i Twoim biznesem. W tym artykule dowiesz się: Co poprawiono w Magento 2.3.2. Jakie ulepszenia wprowadzono dla Magento Open Source 2.3.2 Co otrzymują użytkownicy...

Featured

Aurora Creation

10 powodów, dla których Magento sprawdzi się w branży odzieżowej

Dodany w 04-07-2019.

Branża odzieżowa, z uwagi na swoją specyfikę, jest niezwykle wymagająca dla platform e-commerce’owych. Wraz z rozwojem brandu rynek stawia przed firmą coraz to nowsze wymagania odnośnie wrażeń zakupowych klientów i możliwości personalizacji produktów. Magento, jako narzędzie niezwykle rozbudowane, ale jednocześnie doskonale nadające się...

Featured

Aurora Creation

Platformy e-commerce. Jaką wybrać, żeby nie stracić?

Dodany w 25-06-2019.

Jaka platforma e-commerce będzie najlepsza dla mojego sklepu internetowego? Ta decyzja będzie fundamentem Twojej zawodowej przyszłości. Wybór nieodpowiedniej platformy może z jednej strony narazić Cię na niepotrzebne koszty, a z drugiej nie wykorzystać w pełni potencjału pomysłu, dając rozczarowujący efekt. Na rynku dostępny jest cały...

Featured

Aurora Creation

Wskaźniki KPI w sprzedaży e-commerce. Dlaczego należy je mierzyć?

Dodany w 11-06-2019.

Czy chcesz dokładnie wiedzieć, co przyczynia się do sukcesu Twojego sklepu internetowego? Które strategie zwiększają dochody? Skupianie się na samej ilości sprzedaży nie wystarczy. Do finalizacji transakcji przyczynia się przecież mnóstwo innych czynników.Z tego powodu w e-commerce konieczne jest mierzenie odpowiednich KPI. Takie...

Featured

Aurora Creation

Statystyki Google – 5 przydatnych raportów Google Analytics

Dodany w 05-06-2019.

Jednym z najważniejszych zadań i umiejętności E-Commerce Managera jest analityka sklepu internetowego, którym zarządza. Niewątpliwie najbardziej popularnym narzędziem do analiz strony jest Google Analytics. W poniższym artykule przedstawię 5 przydatnych raportów, które warto badać cyklicznie.Dzięki nim dowiesz się: Z jakich źródeł Twój...

Featured

Aurora Creation

Metody kalkulacji cen produktów w sklepie internetowym

Dodany w 28-05-2019.

Czy wiesz, że cena, która ma więcej sylab, wydaje się ludziom wyższa? Im dłużej zajmuje jej wypowiedzenie, tym bardziej produkt postrzegany jest jako droższy. Wspomniana zależność dotyczy wszystkich branż i sklepów. Również internetowych.Z badania przeprowadzonego w grudniu przez Bisnode wynika, że pod koniec 2018 roku na polskim rynku...

Featured

Aurora Creation

5 najważniejszych trendów w mobile e-commerce

Dodany w 09-05-2019.

Epoka mobile trwa już od wielu lat. Na świecie coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. Nie inaczej jest w Polsce, co potwierdzają poniższe statystyki: Aktywność na urządzeniach mobilnych stanowi także coraz większy odsetek ogólnego ruchu w sieci: Z powodu takich zmian z biegiem czasu wydzielił się osobny obszar...

Featured

Ecommerce

Optymalizacja SEO e-commerce – nie tylko opisy produktów! 10 sprawdzonych porad

Dodany w 12-04-2019.

Zdobycie ruchu na swoim sklepie internetowym to niełatwe zadanie. Jednak nawet jeżeli jest on stosunkowo duży, to nie musi automatycznie przekładać się na większą sprzedaż. Co zatem można zrobić, aby poprawić taki stan rzeczy? Rozwiązanie tkwi w optymalizacji kart produktów.Ten artykuł przedstawia 10 porad, dzięki którym Twoje karty...

Featured

Ecommerce

Progressive Web Apps (PWA) w Magento – wszystko, co powinieneś wiedzieć

Dodany w 04-04-2019.

Odkąd w roku 2015 projektant Frances Berriman oraz inżynier Alex Russel ukuli termin PWA (progressive web apps), szum wokół tego pojęcia jedynie rośnie. Dzięki temu rozwiązaniu zaciera się granica między aplikacjami natywnymi a stronami wyświetlanymi na mobile. Wiele firm zaczęło dostrzegać pozytywne efekty korzystania z aplikacji PWA....

Featured

Aurora Creation

Pluginy w Magento 2 – tworzenie i typy

Dodany w 22-02-2018.

Jednym z największych problemów w Magento 1 dla osób, które chciały dostosowywać ten system do swoich potrzeb była konieczność nadpisywania klas jeśli nie można było zastosować eventów. Powodowało to wiele problemów, i konfliktów w czasie gdy kilka modułów próbowało nadpisać tą samą klasę bazową. W Magento 2 wyeliminowano tą niedogodność...

Featured

Development

Konfiguracja podatków w Magento 2

Dodany w 08-01-2018.

Jednym z najważniejszych zadań, podczas uruchamiania sklepu internetowego jest konfiguracja podatków. Moduł konfiguracji podatków w Magento 2 ma bardzo duże możliwości. Pierwszą czynnością, którą trzeba zrobić jest ustalenie klas podatkowych w jakich mają występować oferowane towary. Jeżeli sprzedajemy produkty których podatek VAT jest...

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij