5 rzeczy, które musisz zmienić na karcie produktu, aby zwiększyć konwersję w swoim e-commerce

E-commerce

W świecie e-commerce, gdzie konkurencja jest ogromna, zwiększenie sprzedaży staje się priorytetem dla każdego sklepu internetowego. Osiągnięcie tego celu wymaga nie tylko przyciągania większej liczby klientów (poprzez zwiększanie budżetów reklamowych), ale także efektywnego wykorzystania ruchu na stronie. Jednym z kluczowych elementów, który ma wpływ na konwersję, jest karta produktu. To właśnie ona odgrywa centralną rolę w decyzjach zakupowych klientów….

Trendy e-commerce 2024

E-commerce, Marketing

Trendy to temat gorący zarówno na początku jak i w końcówce każdego roku. Setki artykułów, rankingów, podsumowań, analiz i zapowiedzi zalewa Internet oraz branżowe magazyny. Eksperci prześcigają się w wypowiedziach odnośnie trendów na rok 2024.

Jak odnaleźć się w trendach i nie zwariować? Jak odszukać te, które będą najbardziej odpowiednie dla Twojej branży? O tym dzisiejszy artykuł. …

Od producenta do klienta: Jak model D2C zmieni biznes?

E-commerce

W ostatnich latach model biznesowy Direct-to-Consumer (D2C) stał się kluczowym elementem świata e-commerce. Oferując producentom bezpośredni dostęp do klientów, ten system radykalnie zmienia sposób, w jaki marki budują swoje strategie i interakcje z konsumentami. W tym artykule przyjrzymy się, jak D2C zmienia internetowy biznes, opierając się na najnowszych trendach w branży….

Jak zadbać o dobry wizerunek marki w digitalu?

Marketing

Odpowiednio dobrana identyfikacja to kluczowy element potrzebny do stworzenia strony internetowej, profili w mediach społecznościowych oraz reklam. Budowanie świadomości klientów (tzw. brand awareness) sprawia, że firma jest bardziej rozpoznawalna, chętniej wybierana oraz częściej polecana przez konsumentów. …