Artykuły w kategorii „Marketing”10

Jasna strona błędu 404. Jak sprawić, by działał na Twoją korzyść?

E-commerce, Marketing

Strona błędu 404 nie musi rodzić zakłopotania, będąc ponurym statystą sklepu online. Kilka kreatywnych zabiegów może ją zmienić w pomocnego handlowca, który samodzielnie pracuje na wzrost konwersji i spadek współczynnika odrzuceń na Twojej stronie. W tym artykule dowiesz się: Dlaczego użytkownicy trafiają na stronę z błędem 404. Jakie zagrożenia dla Twojego sklepu niesie jej niewykorzystanie….

Fixed Price vs Time & Material, czyli jak rozliczać się za projekt e-commerce

E-commerce, Marketing, Project management

Na rynku spotkasz obecnie dwa najpopularniejsze modele rozliczeń za projekty. To Fixed Price oraz Time & Material. Warto znać korzyści i zagrożenia, które za sobą niosą oraz wiedzieć, przy jakich projektach sprawdzają się najlepiej. W tym artykule dowiesz się: jak działają modele Fixed Price i Time & Material, jakie są ich zalety i wady, kiedy…