Artykuły w kategorii „Marketing”17

Fixed Price vs Time & Material, czyli jak rozliczać się za projekt e-commerce

E-commerce, Marketing, Project management

Na rynku spotkasz obecnie dwa najpopularniejsze modele rozliczeń za projekty. To Fixed Price oraz Time & Material. Warto znać korzyści i zagrożenia, które za sobą niosą oraz wiedzieć, przy jakich projektach sprawdzają się najlepiej. W tym artykule dowiesz się: jak działają modele Fixed Price i Time & Material, jakie są ich zalety i wady, kiedy…

Wskaźniki KPI w sprzedaży e-commerce. Dlaczego należy je mierzyć?

E-commerce, Marketing

Czy chcesz dokładnie wiedzieć, co przyczynia się do sukcesu Twojego sklepu internetowego? Które strategie zwiększają dochody? Skupianie się na samej ilości sprzedaży nie wystarczy. Do finalizacji transakcji przyczynia się przecież mnóstwo innych czynników.
Z tego powodu w e-commerce konieczne jest mierzenie odpowiednich KPI. Takie mierzalne wskaźniki pozwalają lepiej zarządzać biznesem oraz rozwijać go w dalszym stopniu. …