Brand and Content Specialist

5 500 - 7 500 brutto na UoP

ionicons-v5-j Brand and Content Specialist ionicons-v5-n Białystok

Kim jesteśmy?

W Aurora Creation specjalizujemy się we wdrażaniu i rozwijaniu nowoczesnych platform eCommerce. Nasze usługi obejmują projektowanie i doradztwo przy wyborze optymalnych rozwiązań. Jesteśmy ekspertami w integracji sklepów z różnymi systemami, modernizacji oraz optymalizacji. Wspieramy najnowsze technologie, takie jak Magento 2, Shopware 6, Pim Core i React. Naszą specjalizacją jest dostarczanie sprawdzonych rozwiązań eCommerce dla producentów.

W Aurorze kładziemy nacisk na transparentność, zaufanie i zaangażowanie w osiąganiu celów biznesowych naszych klientów. Nasza codzienna praca opiera się na wartościach partnerstwa, autentyczności i odpowiedzialności. Dążymy do ciągłego rozwoju umiejętności naszego zespołu, promując niekonwencjonalne myślenie i odchodząc od utartych schematów, aby wyznaczać nowe standardy w branży eCommerce.

 

Co będziesz z nami robić?

1. LinkedIn Marketing

  • Tworzenie i publikowanie angażujących treści na LinkedIn (posty, case studies),
  • Zarządzanie strategią komunikacji na LinkedIn, w tym analiza wyników i optymalizacja działań,
  • Wykorzystywanie formatów o wysokim zaangażowaniu, takich jak wideo, infografiki czy ankiety,
  • Organizacja wydarzeń na LinkedIn, takich jak LinkedIn Live lub webinary.

2. Współpraca z agencją SEO

  • Koordynacja działań z agencją SEO (dostarczanie treści, analiza wyników),
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO we współpracy z agencją,
  • Monitorowanie trendów w wyszukiwarkach i wdrażanie rekomendacji agencji.

3. Kampanie płatne (Google Ads, Facebook Ads)

  • Planowanie, uruchamianie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads i na Facebooku,
  • Tworzenie angażujących treści reklamowych (wideo, grafiki) oraz analiza wyników kampanii.

4. Content Marketing

  • Tworzenie treści wspierających sprzedaż i budujących wizerunek marki (blogi, case studies, materiały promocyjne),
  • Recykling treści - dostosowywanie istniejących materiałów do różnych kanałów komunikacji,
  • Analiza efektywności treści (np. ruch organiczny, wskaźniki zaangażowania).

5. Analiza danych i raportowanie

  • Korzystanie z narzędzi analitycznych (Google Analytics, LinkedIn Analytics) do monitorowania wyników działań marketingowych,
  • Raportowanie wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień.



Czego potrzebujesz, aby zacząć pracę na tym stanowisku:

  • Doświadczenia w prowadzeniu działań marketingowych na LinkedIn,
  • Znajomości zasad SEO i współpracy z agencjami SEO,
  • Umiejętności zarządzania kampaniami płatnymi (Google Ads, Facebook Ads),
  • Kreatywności w tworzeniu treści oraz znajomości narzędzi graficznych (np. Canva lub inne),
  • Umiejętności analizy danych marketingowych i wyciągania wniosków.

Jedną z naszych wartości jest rozwój, więc mamy:

  • Indywidualny budżet rozwojowy, który wykorzystasz na szkolenia, kursy czy konferencje,
  • Czas rozwojowy - wspólnie pracujemy nad nowymi rozwiązaniami AI,
  • Lekcje angielskiego w czasie pracy, dopasowane do Twojego poziomu,
  • Spotkania F2F, podczas których lider skupi się w 100% na Twoich potrzebach i celach,
  • Jasną ścieżkę kariery, dzięki której wiesz co masz zrobić, aby osiągnąć następny poziom w karierze,
  • A także... pomagamy w przygotowaniach i opłacamy certyfikacje w ramach rozwoju na danym stanowisku.

Dodatkowo:

  • Dofinansujemy prywatną opiekę medyczną, multisport lub prywatne ubezpieczenie,
  • Dofinansowujemy codzienne obiady.

 

Interesuje Cię forma B2B, UoP, UZ - możemy o tym porozmawiać.

 

To teraz kilka słów o samym procesie rekrutacji:

  • Aplikujesz na nasze ogłoszenie.
  • Jeśli spełniasz wymagania, w ciągu kilku dni otrzymasz zaproszenie do wykonania zadania rekrutacyjnego.
  • W ciągu kolejnych 3-4 dni otrzymasz odpowiedź jak Ci poszło.
  • Kolejny etap to rozmowa techniczna (zdalnie lub w biurze).
  • Po tym etapie decyzję otrzymasz w ciągu 5 dni.

Niezależnie od etapu rekrutacji u nas możesz liczyć na feedback.

Za kontakt z Tobą odpowiedzialne będą HR Manager - Paula Małysz oraz Team Leader działu Sales - Małgorzata Gudalewska.