Magento Support – rozwój i utrzymanie sklepów
Twoje Magento pod naszą opieką
Zadbaj o stabilność, wydajność i rozwój swojego sklepu internetowego dzięki profesjonalnemu wsparciu. Magento to nasza specjalność od 17 lat!
Utrzymanie i rozwój – na czym polega?
Usługa Magento Support to kompleksowe wsparcie programistyczne, które obejmuje realizację zgłoszonych zadań i rozwiązywanie problemów technicznych. Regularnie zajmujemy się także aktualizacjami i zabezpieczeniami oprogramowania, optymalizacją szybkości działania sklepu oraz działaniami wspierającymi rozwój sklepów, jak np. poprawa współczynnika konwersji, ekspansja zagraniczna, czy optymalizacja platformy e-commerce.
Gwarancja ciągłości biznesu - SLA
Chcesz mieć pewność, że Twój sklep Magento będzie działał bez zarzutów? Wybierz usługę SLA i uniknij nieprzewidzianych przestojów.
Co oferujemy?
Wsparcie techniczne 24/7
Nasze zespoły wsparcia są dostępne dla Ciebie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu masz pewność, że wszelkie problemy zostaną natychmiast zauważone i rozwiązane w ciągu 24 godzin, niezależnie od dnia i godziny.
Utrzymanie środowiska programistycznego
W pakiecie Magneto Support przeprowadzamy regularne aktualizacje oprogramowania, wprowadzamy poprawki i dostosowujemy platformę do zmieniających się potrzeb biznesowych.
Monitoring bezpieczeństwa
Monitorujemy stronę pod kątem potencjalnych luk i zagrożeń. Dzięki temu szybko wykrywamy i eliminujemy ryzyka związane z cyberatakami, gwarantując ochronę danych Twoich klientów i biznesu.
Gwarancję czasu naprawy
Nie ma znaczenia, jak skomplikowany jest problem – zobowiązujemy się do jego naprawy w określonym czasie. Nasz proces obsługi zgłoszeń jest zoptymalizowany, by błędy były usuwane szybko i skutecznie.
Możliwość zgłaszania błędów przez dedykowany panel
Ułatwiamy proces komunikacji i zgłaszania problemów. Przy pomocy managera projektu możesz szybko i wygodnie informować nas o wszelkich błędach lub potrzebnych zmianach. To narzędzie pozwala na pełną transparentność i kontrolę nad postępami prac.
Monitoring wydajności
Nasze narzędzia monitorujące pozwalają identyfikować i usuwać błędy, by klienci mogli cieszyć się płynnym i bezproblemowym doświadczeniem zakupowym.
Pakiet godzin rozwojowych
Kompleksowy zespół projektowy
Szybka i efektywna realizacja zadań
Ciągły rozwój e-commerce
Rozwój Magento - co mówią o nas klienci?
Jestem bardzo zadowolona z przebiegu i efektów naszej współpracy. Przede wszystkim dzięki agencji możemy skupić się na zwiększaniu sprzedaży, nie przejmując się kwestiami technicznymi sklepu. Firma zawsze sprawnie i szybko reaguje na nasze potrzeby, a sama komunikacja przebiega bezproblemowo. Polecam firmę Aurora jako profesjonalnego partnera z bogatym doświadczeniem i kreatywnymi pomysłami.
Katarzyna Pelczar
Dyrektor e-commerce w Krosno Glass S.A.

Dlaczego Aurora Creation?
Doświadczenie
Partnerskie podejście
Elastyczność
FAQ
Czy obsługujecie sklepy Magento 1?
Zachęcamy klientów do migracji na Magento 2 ze względu na brak wsparcia dla Magento 1. Jednak jeśli Twoja platforma wciąż działa na poprzedniej wersji, możemy zapewnić jego utrzymanie, choć rekomendujemy rozważenie przejścia na nowsze oprogramowanie.
Jakie korzyści daje SLA i pakiet godzin rozwojowych?
SLA gwarantuje szybki dostęp do supportu i priorytetowe obsługiwanie zgłoszeń, co zapewnia ciągłość działania ecommerce. Pakiet godzin rozwojowych to elastyczne rozwiązanie, które pozwala na wykonanie dodatkowych projektów i wprowadzanie nowych funkcjonalności bez potrzeby oddzielnej wyceny.
Czy po wdrożeniu sklepu automatycznie przechodzi się na pakiet Magento Support?
W zależności od potrzeb klienta na początku ustalamy, jaki będzie zakres naszej współpracy. W trakcie prac nad wdrożeniem Magento możemy również te ustalenia modyfikować, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Czy oferujecie wsparcie przy aktualizacjach Magento?
Tak, dbamy o to, aby Twój sklep zawsze działał na najnowszej, bezpiecznej wersji Magento. Przeprowadzamy zarówno aktualizacje samego systemu, jak i wszystkich zainstalowanych modułów, zapewniając ich zgodność i stabilność.
Czy świadczycie również usługi hostingowe Magento?
Zgadza się. Nasze serwery znajdują się w Europie Środkowej, co zapewnia szybkie połączenie dla klientów z Polski i innych krajów europejskich. Dodatkowo polskim właścicielom sklepów internetowych oferujemy serwery w warszawskim centrum danych, co pozwala na jeszcze większą wydajność ich e-commerce.
Czy będę miał do dyspozycji osobę do kontaktu w sprawie projektu?
Do każdego projektu przydzielamy dedykowanego Project Managera, który zajmuje się delegowaniem poszczególnych zadań w projekcie. Jest osobą, do której zawsze można zwrócić się z bieżącymi problemami lub porozmawiać o rozwoju Magento.
Czy rekomendujecie rozwiązania mogące przynieść wzrost sprzedaży i ruchu w sklepie?
Dbamy o rozwój naszych partnerów w zależności od potrzeb danego biznesu. Rozwój może polegać właśnie na zwiększaniu ruchu, ale także poszerzaniu sprzedaży na rynki zagraniczne, czy wdrażaniu usprawnień w obsłudze sklepu. Wspólnie ustalamy, jakie są cele i dążymy do nich poprzez wdrażanie nowych modułów, poprawę wydajności, czy optymalizację sprzedaży na marketplace’ach.
Zaufaj ekspertom Magento
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w kolejnym dniu roboczym!