Analiza przedwdrożeniowa

Analiza przedwdrożeniowa

Wprowadzamy e-commerce na wyższy poziom poprzez projektowanie i wdrażanie skrojonych na miarę rozwiązań bazujących na platformie Magento 2.

    Aurora Creation sp. z o.o. wymaga powyższych danych w celu procesowania zapytania i udzielania informacji na temat swoich usług. Wszelkie informacje na temat przetważania danych znajdziesz na podstronie Polityka prywatności.

    Jak dobrze zaplanować wdrożenie
    e-commerce?

    Analiza przed wdrożeniem e-commerce jest kluczowym etapem prac.
    Pozwala dobrze zaplanować projekt, zminimalizować ryzyko, ograniczyć koszt i czas wdrożenia a także poznać firmę, z którą planujesz nawiązać długofalową współpracę.

    ico3

    Kiedy warto skorzystać z analizy przedwdrożeniowej?

    Możesz potrzebować analizy przedwdrożeniowej jeśli jedno z poniższych stwierdzeń opisuje Twoją sytuację:

     

    • Nie wiem, która technologia najlepiej pasuje do mojego projektu.
    • Nie mam zdefiniowanych wymagań technicznych i biznesowych.
    • Nie mam ustalonego budżetu na wdrożenie.
    • Wiem jakie mam problemy w obecnym sklepie, ale nie znam najlepszego sposobu na ich rozwiązanie.
    • Chcę poznać opinię kogoś z zewnątrz mojej organizacji.
    • Chcę zmniejszyć ryzyko projektowe.
    • Chcę dokładnie oszacować koszty wdrożenia.
    • Chcę upewnić się, że projekt zrealizujemy w terminie.

    Jakie są główne etapy analizy przedwdrożeniowej?

    ico11

    Poznanie wymagań biznesowych

    Zapoznajemy się ze specyfiką projektu, analizujemy potrzeby biznesowe, propozycję wartości, sposób pozyskiwania klientów, kierunki rozwoju a następnie dobieramy narzędzia umożliwiające egzekucję strategi.
    ico5

    Analiza wymagań technicznych

    Wykorzystujemy nasze doświadczenie tworząc rekomendacje dotyczące wyboru platformy, architektury, rozszerzeń, funkcji niestandardowych, integracji systemów i migracji danych.
    ico3

    Rekomendowany plan wdrożenia

    Przedstawiamy przejrzysty plan projektu z dokładnie oszacowanym zakresem i harmonogramem.
    Plan jest dobrany do potrzeb projektu oraz budżetu.

    Jakie są korzyści z wykonania analizy przedwdrożeniowej?

    Uniknięcie ryzyk

    Nasze doświadczenie we wdrażaniu eCommerce pozwoli na zlokalizowanie ryzyk w projekcie. Zlokalizujemy elementy trudne do implementacji, oszacujemy ich czasochłonność i zaproponujemy rozwiązania zastępcze, pozwalające osiągnąć cele biznesowe klienta.

    Precyzyjny i jednoznaczny zakres projektu

    Precyzyjny zakres projektu stanowiący załącznik do zapytań ofertowych dla firm wdrażających rozwiązania eCommerce. Zakres jest również podstawą do przygotowania Backlogu (listy zadań potrzebnych do realizacji projektu)

    Bezpieczny harmonogram prac

    Harmonogram pozwalający na skuteczne uruchomienie rekomendowanego zakresu funkcjonalnego wdrożenia z uwzględnieniem rzeczywistej dostępności zasobów Klienta (organizacyjnych, kadrowych, pieniężnych).

    Oszacowanie kosztów planowanego wdrożenia

    Na podstawie dobrze sprecyzowanego zakresu projektu oraz dobraniu odpowiednich rozwiązań jesteśmy w stanie przygotować dokładną estymację wdrożenia (czasochłonność oraz koszt).

    Jakie technologie dobieramy do potrzeb projektu?

    logo magento

    Magento 2

    Prowadzimy kompleksowe wdrożenia sklepów internetowych na platformie Magento™, jednej z najbardziej popularnych platform e-commerce.

    shopware logo

    Shopware 6

    Shopware 6 to szybko rozwijający się, nowoczesny system sklepowy stający się bezpośrednią konkurencją dla Magento 2. Wraz z wdrożeniem Shopware otrzymasz wszystkie narzędzia do efektywnej sprzedaży i zarządzania produktami w jednym miejscu.

    logo pimcore

    PimCore

    Systemy PIM mają za zadanie pomagać w klasyfikacji produktów, uporządkowaniu nazw, opisów, zdjęć, promocji i wszystkich innych danych o produktach. Ponadto pomagają w porządkowaniu danych pozyskanych z różnych źródeł oraz w przekazywaniu ich na różne kanały dystrybucji.

    alokai logo

    PWA Alokai

    Technologia PWA to skrót od wyrazów Progressive Web App. Jej celem jest zapewnienie najszybszego i najwygodniejszego odbioru serwisów internetowych przez wszystkie urządzenia (telefon, komputer), a także bez względu na jakość połączenia z internetem.

    Z kogo składa się zespół wykonujący analizę?

    Project Manager

    Project Manager jest odpowiedzialny za zebranie wymagań, doradztwo i koordynacje prac podczas wykonywania analizy przedwdrożeniowej.

    Senior Developer

    Doświadczony, komunikatywny oraz certyfikowany developer zajmuje się przeanalizowaniem wykonywalności założeń projektu na wybranej platformie wraz z potencjalną listą rozszerzeń.

    DevOps

    Administrator serwerowy przygotuje rekomendacje dotyczące infrastruktury serwerowej w celu zapewnienia stabilnej pracy platformy e-commerce.

    Product Owner - Klient

    Klient występuje w roli product ownera, wymagamy przeznaczenia kilkunastu godzin tygodniowo na współpracę z zespołem w celu przekazania wymagań.

    E-commerce Analyst

    Analityk jest odpowiedzialny za zrozumienie potrzeb i wymagań klienta. Dzięki wiedzy oraz doświadczeniu w analizie zostanie poruszona również tematyka konkurencji oraz przyszłego rozwoju firmy.

    mechanizm ochrony

    Współpracując z nami zyskujesz w pełni kontrolowany harmonogram i budżet, a każdy nieuzasadniony koszt bierzemy na siebie.

    Czy Twój projekt potrzebuje analizy?

    Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w kolejnym dniu roboczym!

      Aurora Creation sp. z o.o. wymaga powyższych danych w celu procesowania zapytania i udzielania informacji na temat swoich usług. Wszelkie informacje na temat przetważania danych znajdziesz na podstronie Polityka prywatności.