Czym jest Hyvä Theme?

Czym jest Hyvä Theme w Magento 2?

E-commerce

Chęć sprostania oczekiwaniom klientów to kluczowy element dobrej strategii każdego sklepu online. Jak poprawić doświadczenia użytkowników i podnieść ich zadowolenie? W tym artykule poznasz motyw Hyvä Theme oraz jego zastosowanie, a w następnych częściach cyklu przedstawimy szerzej aspekty techniczne oraz sklepy, które już wdrożyły Hyvę. 

W dzisiejszym świecie e-commerce szybkość staje się jednym z kluczowych elementów, który może przyciągnąć lub odstraszyć klientów. Jeśli chcesz, aby użytkownicy pozostali na Twojej stronie i zakończyli transakcję, musisz poświęcić szczególną uwagę na optymalizację czasu ładowania strony. Długi czas oczekiwania na wczytanie się sklepu może skutkować utratą potencjalnych klientów, ponieważ niechętnie czekamy na dodanie ulubionych produktów do koszyka. 

Jeśli szukasz innowacyjnego rozwiązania do Twojego sklepu Magento, warto przyjrzeć się Hyvä Themes. Jest to nowoczesny motyw, który stał się rozsądną alternatywą dla rozwiązań headless/PWA, wykorzystujący wbudowany w Magento system szablonów PHP. Przebudowuje on cały front-end używając najnowszych technologii, które są dostosowane do aktualnych trendów i sposobu pisaniu kodu. Jego twórcy skromnie twierdzą, że Hyva nie jest rewolucją. Jest to nakładka, którą powinna stać się w przyszłości Luma.


Jak pokazują statystyki, ponad 2000 sklepów postanowiło wybrać Hyvę, a zainteresowanie dalej rośnie! Widać to na poniższym wykresie, gdzie pokazany jest dynamiczny wzrost użycia motywu:

Dlaczego warto wybrać Hyvä Theme dla Magento 2?

Autorzy Hyvy zredukowali niepotrzebną ilość kodu dostarczaną przez motyw Luma, dzięki czemu udało im się osiągnąć maksymalny wynik w Google Page Speed. Oznacza to:

  • lepsze wrażenia użytkownika (UX), co zmniejsza współczynnik opuszczania strony;
  • wyższe współczynniki konwersji, co przyciąga więcej klientów;
  • wyższe rankingi SEO, co daje biznesową przewagę.

Jednak warto też wspomnieć o innych wyróżnikach Hyvy spośród innych motywów Magento:

  • responsywność, która w dzisiejszym świecie napędzanym urządzeniami mobilnymi jest koniecznością;
  • intuicyjny interfejs użytkownika, który ułatwi Twoim klientom poruszanie się po sklepie, dzięki dobrze zorganizowanemu układowi;
  • bezproblemowa integracja z ekosystemem Magento;
  • dedykowana społeczność, która pomaga użytkownikom w przypadku jakichkolwiek problemów czy pytań.

Hyvä — rozwój Magento Frontend

Oprócz tego Hyvä jest bardziej przyjaznym środowiskiem dla programistów. Zastosowany w niej stack technologiczny pozwala na zmniejszenie czasu wdrożenia (porównując do Lumy czy PWA) od 30 do 50%. Oznacza to sporą oszczędność czasu i budżetu, a dzięki temu w szybszym czasie możesz wprowadzać swoje produkty na rynek.
Hyva jest rozwiązaniem stosunkowo nowym, dlatego należy mieć na uwadze kompatybilność z funkcjami Magento oraz modułami od zewnętrznych dostawców. Ze względu na wykorzystanie innych technologii rozwiązania wykorzystujące style (CSS), czy skrypty (JS) należy dostosować do motywu Hyvä. Na ten moment suma wspieranych rozszerzeń wynosi ponad 140, a lista jest cały czas aktualizowana. Wykres kompatybilności można zobaczyć pod tym linkiem, a funkcjonalności Magento tutaj.

Dobra jakość strony internetowej, łatwy dostęp do produktów, czy wydajność to tylko kilka z kluczowych zalet zaimplementowania Hyvä Theme, które przedstawiliśmy w tym artykule. W kolejnych częściach omówimy szerzej checkout oraz opcje licencji, a także przedstawimy polskie strony, które z sukcesem przeniosły się na Hyvę.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.