Desktop frame
Mobile frame
Tablet frame

Bazylia

Od 2012 roku Bazylia dostarcza oryginalne akcesoria do wyposażenia wnętrz. Szeroka oferta produktów sprawia, że dystrybutor cieszy się uznaniem nie tylko wśród stałych klientów. Bazylia wychodzi naprzeciw aktualnym wymaganiom kupujących wykorzystując okolicznościowe rabaty i promocje, a to pomaga dotrzeć do nowych odbiorców.

Zakres prac

  • wdrożenie Magento 2 z wykorzystaniem autorskiego szablonu AuroraBox
  • integracja z systemem ERP Subiekt
  • wdrożenie autorskiego modułu - wielomagazynowość
  • integracja z BaseLinker
  • wykorzystanie funkcji Magento 2 - multistore
  • optymalizacja SEO

Realizacja

Migracja do Magento 2

Sklep internetowy Bazylia dotychczas funkcjonował na Magento 1. Niewystarczające możliwości modyfikacji, wdrażania nowych funkcjonalności, a także niska efektywność tej platformy doprowadziły do chęci zmiany dotychczasowego silnika na wydajniejszy i skalowalny.

Gruntowne badanie potrzeb Bazylii, rozmowy na temat przyszłych planów, oraz przewidywanego budżetu pozwoliły nam zaproponować rozwiązania technologiczne, które spełnią cel biznesowy projektu.

Idealnym produktem do tego okazał się nasz autorski szablon AuroraBox. Wykorzystanie pudełkowego rozwiązania pozwoliło ograniczyć czas potrzebny na wdrożenie Magento 2 do minimum. Zachowane zostały jednak pełne możliwości rozwoju i integracji nowych funkcji. AuroraBox skutecznie optymalizuje także koszty procesu migracji do nowej wersji Magento 2.

Jakie korzyści przyniosła migracja do Magento 2 dla eCommerce?

  • zwiększyła szybkość ładowania strony,
  • zapewniła nieograniczone możliwości rozwoju,
  • poprawiła widok i funkcjonowanie na urządzeniach mobilnych,
  • umożliwiła nowe opcje raportowania,
  • pozwoliła na skuteczną optymalizację SEO.

Automatyzacja procesów magazynowo - księgowych

Subiekt GT jest znany ze swoich szerokich możliwości, które usprawniają działalność wielu przedsiębiorstw. Integracja z Magento 2 umożliwiła automatyzację procesów magazynowo – księgowych.

Funkcje integracji z Subiektem obejmują:

  • automatyczną aktualizację stanów magazynowych
  • pobieranie informacji o zamówieniach
  • automatyczne generowanie dokumentów handlowych
  • możliwość tworzenia raportów i zestawień na podstawie danych pobranych z Magento 2
  • aktualizowanie kartoteki klientów i towarów między platformą sprzedażową, a systemem ERP

Bazylia posiada obszerną ofertę produktów, którą prezentuje w wielu kanałach sprzedaży. Integracja Subiekta z Magento pozwoliła na automatyczne gromadzenie wszystkich dokumentów, stanów magazynowych i danych historycznych w jednym miejscu. Jednocześnie narzędzie skutecznie zautomatyzowało wiele procesów księgowych, które dotychczas były wykonywane ręcznie.

Wszystkie informacje w jednym miejscu

Bazylia na co dzień korzysta z oferty wielu dostawców. Ręczne pobieranie informacji o produktach i stanach magazynowych od każdego partnera z osobna wymagało poświęcenia dużej ilości czasu.

Stworzyliśmy rozwiązanie, które pozwoliło na automatyzację tego procesu. Autorski moduł został połączony z systemem ERP, który umożliwił Subiektowi samodzielne zbieranie i magazynowanie informacji od wszystkich dostawców, z którymi współpracuje Bazylia.

BaseLinker jako automatyzacja obsługi wielu kanałów sprzedaży

BaseLinker skutecznie automatyzuje procesy eCommerce’ów, które posiadają wiele kanałów sprzedaży np.: sklepy stacjonarne, marketplace czy zamówienia telefoniczne.

Integracja narzędzia BaseLinker pozwoliła Bazylii na rozwój strategii Omnichannel. W praktyce oznacza to, że wszystkie kanały sprzedaży i obsługi klienta mają za zadanie współpracować ze sobą w celu zapewnienia jak największej wygody zakupów. Bazylia korzysta ze sprzedaży na popularnych platformach takich jak: Ceneo, Allegro czy Empik, więc możliwość zarządzania sprzedażą w jednym miejscu stała się konieczna.

BaseLinker umożliwia:

  • wprowadzanie masowych zmian w ofertach,
  • synchronizację aktualnych stanów magazynowych na wszystkich obsługiwanych platformach,
  • automatyczną koordynację zamówień – od aktualizacji statusu, generowania faktur, przez nadanie przesyłek i przygotowanie do druku niezbędnych dokumentów.

Natywna funkcja Multistore

Klientowi zależało na obsłudze dwóch platform sprzedażowych z jednego panelu administracyjnego. Takie rozwiązanie zagwarantowała funkcja natywna Magento 2 – Multistore. Dzięki temu uruchomiliśmy drugi sklep Premium – Home, który posiada także sklepy stacjonarne.

Uzyskane efekty:

  • dwa osobne adresy URL witryn
  • inne szaty graficzne
  • wspólny panel administracyjny dla dwóch eCommerce

Wsparcie SEO

Optymalizacja SEO jest niezbędna do prowadzenia skutecznej sprzedaży online. Algorytmy Google wymagają stałej kontroli nad eCommerce, aby jego pozycja znajdowała się wysoko w wyszukiwarce.

Jakie działania wykonaliśmy, aby poprawić widoczność witryny?

  • nowa struktura nagłówków H
  • nazewnictwo kategorii dopasowane do słów kluczowych
  • analiza systemu filtrowania produktów
  • weryfikacja wszystkich treści i linków dostępnych dla robota Google
  • analiza linków wewnętrznych i zewnętrznych, które zostały zablokowane przed robotem
  • weryfikacja i wyznaczenie przekierowań 301 do nowej wersji sklepu

"Aurora to profesjonalizm w czystej postaci. Elastyczność i odpowiedź na nasze potrzeby, to coś, czego długo szukaliśmy u partnera z zakresu rozwiązań eCommerce.
Inicjatywa wykazywana przez Pracowników firmy, świetna komunikacja oraz ich zaangażowanie sprawiają, że projekty wspólnie prowadzone udaje się zakończyć sukcesem."

Milena Zubik

Milena Zubik

Retail Ecommerce Manager // Everyday Sp. z o.o.

Efekty

Migracja do Magento 2 otworzyła dotychczas niedostępne opcje rozwoju

Automatyzacja wielu procesów magazynowo - księgowych, które dotychczas wykonywane były ręcznie

Optymalizacja SEO poprawiła widoczność eCommerce w wyszukiwarce Google

Jesteś ciekaw jakich zmian potrzebuje Twój sklep?

Napisz do nas!