Desktop frame
Mobile frame
Tablet frame

Cornette

Cornette to producent bielizny i odzieży nocnej. Marka słynie z nietuzinkowych wzorów i szerokiej oferty produktów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Posiadają własną szwalnię i dziewiarnię, co jest ich wyróżnikiem spośród konkurencji na rynku. Produkty marki Cornette są chętnie wybierane w Polsce, a także w innych krajach Europy. Producent posiada stacjonarny sklep w Sieradzu, jednakże głównym kanałem sprzedaży jest platforma eCommerce, która została dostosowana do zróżnicowanej gamy klientów.

Zakres prac

  • wdrożenie funkcjonalności “darmowa dostawa od kwoty…”
  • zastosowanie autorskiego modułu "Improve Sorting"
  • wdrożenie modułu kart podarunkowych

Realizacja

Wdrożenie Magento 2

Sklep online, który funkcjonował na nieaktualnej wersji Magento 1, posiadał wiele ograniczeń, które uniemożliwiały dalszy rozwój platformy. Cornette jednak pragnie podążać za aktualnymi trendami w eCommerce, aby zakupy pozostały przyjemnością. Wdrożenie Magento 2 pozwoliło na rozwój sklepu online wykorzystując przydatne funkcjonalności, a zastosowany autorski szablon AuroraBox skutecznie zoptymalizował koszty uruchomienia platformy.

Podział platformy na B2B i B2C

Cornette kieruje swoją ofertę do odbiorców detalicznych, a także do klientów z sektora B2B. Podział platformy na dwie witryny umożliwił uzyskanie przejrzystego wyglądu i prostą drogę zakupową dedykowaną każdej grupie z osobna. Zachowana wspólna szata graficzna skutecznie identyfikuje markę.

Jakie różnice występują w witrynie skierowanej do sektora B2B?

  • osobny adres URL dla witryny skierowanej do odbiorców B2B
  • dostęp do strefy B2B dopiero po zalogowaniu
  • ukryte ceny produktów - dostępne dla zalogowanych klientów
  • podział klientów na grupy i przypisanie im personalizowanych rabatów

Przeniesienie danych

Zaplanowana w projekcie migracja danych pozwoliła na zachowanie dotychczasowych informacji o produktach, kategoriach, historii zamówień czy kontach klientów. Dokonaliśmy bezpiecznego przeniesienia ich do nowej wersji sklepu na Magento 2.

“Darmowa dostawa od kwoty…”

W projekcie zastosowaliśmy autorski moduł, który wyświetla brakującą kwotę do darmowej dostawy. To miły gest w stronę klientów, a czasem nawet subtelny motywator, który zapewnia sprzedawcy większą wartość produktów w koszyku zakupowym.

Filtrowanie produktów

Filtry produktowe to powszechnie wykorzystywana funkcja w platformach eCommerce. Cornette zależało na odpowiedniej segregacji dostępnej oferty, tak aby odnalezienie poszukiwanego elementu trwało jak najkrócej. Podstawowe funkcje Magento pozwalają na sortowanie produktów tylko według: pozycji, nazwy i ceny.

 

Jednak zastosowany przez nas autorski moduł “Improve Sorting” pozwala na wprowadzenie dodatkowych sześciu opcji:

  • bestsellery
  • najnowsze
  • najstarsze
  • najtańsze
  • najdroższe
  • najczęściej komentowane.

Karty podarunkowe

Codziennie tysiące użytkowników przeszukuje Internet w celu znalezienia idealnego prezentu bliskiej osobie. Jednak nie zawsze jest to proste zadanie. Wielu z nich chętnie decyduje się na wybór karty podarunkowej do ulubionego sklepu.

 

Wdrożenie tej funkcjonalności dla Cornette dostarczyło wielowymiarowych korzyści, m.in.:

  • część z użytkowników obdarowanych kartą podarunkową skorzystało z oferty sklepu po raz pierwszy,
  • voucher zachęca do wydania większej kwoty podczas zakupów,
  • możliwość personalizacji bezpośrednio identyfikuje posiadacza karty z marką, jako miły akcent zapada na długo w pamięć.

 

Jakie funkcje techniczne posiada moduł?

  • możliwość stworzenia kart podarunkowych o stałej lub otwartej kwocie z uwzględnieniem jednorazowego lub wielorazowego wykorzystania
  • historia wszystkich zakupionych voucherów
  • możliwość wprowadzenia kodu kreskowego
  • swobodny dostęp, który umożliwia import lub eksport informacji o kartach podarunkowych
  • w przypadku zwrotu towaru, moduł umożliwia dokonać zwrotu środków z powrotem na voucher.

Efekty

Migracja z Magento 1 do Magento 2 otworzyła nieograniczone możliwości do rozwoju eCommerce.

Podział witryny na osobne sektory B2B i B2C usprawnił drogę zakupową dla klientów hurtowych.

Integracja funkcjonalności kart podarunkowych umożliwiła dotarcie do wielu nowych odbiorców.

Jesteś ciekaw jakich zmian potrzebuje Twój sklep?

Napisz do nas!