Desktop frame
Mobile frame
Tablet frame

Chrisanne Clover

Chrisanne Clover to światowy lider produkcji profesjonalnych sukni tanecznych. Każda uszyta kreacja to wiele godzin ciężkiej pracy, ponad 40m użytego materiału i około 10 000 mieniących elementów. Ponadto jest dostawcą najlepszej jakości tkanin, akcesoriów i kryształów. Z produktów Chrisanne Clover korzystają tancerze, projektanci i wykonawcy w ponad 50 krajach na całym świecie.

Chrisanne Clover obdarzył nas zaufaniem i powierzył kontynuację wdrożenia sklepu internetowego na platformę Magento 2.

Zakres prac

  • dostosowanie funkcjonalności do platformy Magento
  • naprawa błędów technicznych
  • zmiana dotychczasowego serwera
  • integracja funkcji podziału dostępu do kategorii

Wyzwania

Głównym wyzwaniem projektu Chrisanne Clover była kontynuacja wcześniej rozpoczętych prac wdrożeniowych przez inną agencję. Otrzymaliśmy nieukończony sklep, który wymagał poświęcenia wielu godzin analizy, sprawdzenia stanu technicznego i przygotowania planu naprawczego. Jednocześnie zachowując płynny postęp prac projektowych. Wszystkie założenia skupiały się na ukończeniu wdrożenia na Magento 2.

Klientowi zależało na elastycznej komunikacji, która pozwoliła szybko reagować na nowe pomysły i zmiany w realizacji projektu.

Realizacja

Szybki i sprawny sklep

Niejednokrotnie naprawy błędów istniejących sklepów mogą zająć porównywalny czas do wdrożenia rozwiązania od podstaw. Razem z nowym projektem otrzymaliśmy platformę wymagającą wielu godzin poświęconych na korekty.

Analiza i weryfikacja dostępnych funkcji pozwoliła na wykrycie i eliminację tych, które były zbędne, a jednocześnie obciążały platformę. Dodatkowo wychwycenie technicznych błędów i naprawa wpłynęły na poprawę płynności korzystania ze sklepu.

Dedykowany serwer

Podczas realizacji projektu zmieniliśmy dotychczasowy hosting na sprawdzoną infrastrukturę serwerową dostosowaną do wielkości sklepu Chrisanne Clover.

Zastosowanie dedykowanego serwera otworzyło większe możliwości do rozwoju platformy Magento 2. Ta zmiana także przyczyniła się do poprawy szybkości pracy sklepu. Obszerne narzędzie jakim jest Magento potrzebuje więcej miejsca na serwerze, aby móc w pełni wykorzystywać swoje funkcjonalności. Zastosowanie dedykowanego serwera zapewniło także możliwość swobodnej zmiany ustawień i pełną administrację.

Podział dostępności kategorii

Wdrożyliśmy funkcjonalność, która w prosty sposób udziela dostępu wybranym klientom do określonych kategorii. Podczas rejestracji konta w panelu administracyjnym stali klienci otrzymują indywidualny numer, który automatycznie umożliwia podgląd kategorii produktowych niedostępnych dla innych odbiorców. Funkcja sprawdza się podczas prowadzenia zróżnicowanej sprzedaży dla sektora B2B i B2C.

Efekty

Wychwycenie i naprawa błędów technicznych poprawiło wydajność sklepu.

Zmiana serwera otworzyła większe możliwości rozwoju platformy.

Podział kategorii rozdzielił sprzedaż na B2B i B2C bez konieczności tworzenia osobnej platformy.

"Aurora team has been very responsive and responsible to client requirements. Their knowledge base is impressive built on good understanding of the nature of the client business. Solution finding has been done is a very fluid manner with customisable approach to clients budget and requirements. Highly recommend to anyone seeking for professional service on magento based e-commerce platform."

Ronnie Li

Ronnie Li

Managing Director // Chrisanne Clover Ltd

Dalszy rozwój

Produkcyjne uruchomienie sklepu nie zakończyło naszej współpracy. Pozostaliśmy wsparciem technicznym klienta w zakresie SLA – Service Level Agreement – zapewniając bezpieczeństwo funkcjonowania sklepu. Zaoferowaliśmy także pomoc w postaci realizacji usług SEO eCommerce. Kontynuacja współpracy pozwala na aktywny rozwój sklepu internetowego, szybką reakcję i eliminację błędów, a także pozycjonowanie, które jest kluczowe dla zajęcia wysokiego miejsca w wyszukiwaniach Google.

Jesteś ciekaw jakich zmian potrzebuje Twój sklep?

Napisz do nas!