Desktop frame
Mobile frame
Tablet frame

Gerda

Gerda to jeden z liderów produkcji drzwi, zamków i okuć, posiadający ponad 30-letnie doświadczenie w branży budowlanej. Oferowane przez nią produkty wyróżniają się stylem, niezawodnością i bezpieczeństwem. Firma posiada aktualnie ponad 1500 punktów stacjonarnych, w których realizuje sprzedaż detaliczną. Rozwój technologiczny ich sklepu internetowego pozwoli na dotarcie do jeszcze większej ilości klientów.

Zakres prac

  • wdrożenie nowej, intuicyjnej platformy E-commerce
  • migracja danych do nowej wersji sklepu
  • podział platformy na B2B i B2C
  • zaprojektowanie konfiguratora wkładek do zamków
  • wdrożenie strefy blogowej
  • integracja z systemem ERP Comarch

Realizacja

Nowa odsłona sklepu internetowego

Wdrożenie platformy E-commerce  dla lidera wśród producentów drzwi i zamków to szczególne wyzwanie. Klasyczne rozwiązania w tym przypadku nie wystarczą. Od znanych marek zwyczajnie wymaga się więcej.

Wdrożyliśmy dostosowany do aktualnych wymagań klientów B2B i B2C, intuicyjny, niezawodny sklep internetowy. Platforma została stworzona w oparciu o autorski projekt AuroraBox. Wykorzystane rozwiązanie pozwoliło na oszczędność czasu i szybkie wdrożenie nowego sklepu online. AuroraBox został dostosowany do projektu graficznego, który w pełni identyfikuje się z barwami Gerdy.

Migracja danych

Jednym z wyzwań podjętych podczas pracy nad projektem wdrożeniowym było przeniesienie informacji o produktach, danych klientów oraz historii zamówień do nowej platformy E-commerce. Zgodnie z zakresem prac dokonaliśmy importu wszystkich wyznaczonych danych do Magento 2.

Podział platformy na B2B i B2C

Gerda, jako producent zamków i drzwi, współpracuje z wieloma z firmami, które zajmują się dystrybucją ich produktów. Podział platformy i automatyzacja zakupów B2B zakłada usprawnienie procesu zakupowego i wzrost ilości obsługiwanych klientów biznesowych w sklepie online.

Jakie funkcjonalności zostały wdrożone?

  • możliwość uzupełnienia pola NIP dostępnego w książce adresowej panelu klienta
  • automatyczny import numeru NIP do ostatniego etapu zamówienia jakim jest checkout
  • automatycznie przypisana informacja o przynależności do konkretnej grupy klientów dostępna w panelu klienta, podsumowaniu zamówienia oraz na dokumencie handlowym
  • dostosowanie różnych sposobów płatności z podziałem na grupy klientów.

Intuicyjny konfigurator

Bezpieczeństwo jest kluczowym parametrem w procesie wyboru odpowiedniej wkładki do zamka. Coraz większy wybór dostępnych modeli na rynku może prowadzić do problemów z podjęciem decyzji. W dobie pełnej personalizacji produktu coraz chętniej wybieraną opcją przez konsumentów jest własna konfiguracja.

 

Gerda w tym przypadku chciała umożliwić klientom opcję dostosowania wkładki do zamka pod indywidualne potrzeby. Wdrożony przez nas konfigurator zwiększa szansę na dopasowanie elementu do wybranych aspektów technicznych. Wdrożone rozwiązanie skraca czas podjęcia decyzji zakupowej.

Strefa blogowa

Wdrożenie strefy blogowej umożliwiło specjalistom Gerdy przekazywanie nowości i ciekawostek z branży budowlanej. Blog posiada także wartość dodaną, jaką jest budowanie świadomości marki. Dobrze opracowane treści pod kątem pozycjonowania zwiększają widoczność firmy w wynikach wyszukiwarki co przekłada się także na sprzedaż.

Integracja z systemem ERP Comarch

Wdrożenie systemu magazynowo – księgowego pozwoliło na automatyzację wielu wewnętrznych procesów.

Zakres integracji obejmował:

  • eksport towarów z Comarch Optima do Magento 2
  • synchronizację stanów magazynowych między Comarch Optima, a Magento 2
  • import złożonych zamówień z platformy E-commerce do systemu ERP
  • przesyłanie informacji o aktualizacji statusów zamówień między systemami

Efekty

Wdrożenie Magento 2 pozwoliło na rozwój technologiczny dotychczasowej platformy E-commerce.

Nowy system posiada nieograniczone możliwości rozbudowy ułatwiające sprzedaż online.

Zastosowane narzędzie wspierające - ERP Comarch usprawniło wiele procesów wewnętrznych magazynowo - księgowych.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Aurora Creation. Przy rozpoczęciu nowego projektu budowy sklepu internetowego opartego na platformie Magento 2 bardzo zależało nam na szybkości wdrożenia oraz na zachowaniu najwyższej jakości."

 Paweł Bijata

Paweł Bijata

DYREKTOR PIONU MARKETINGU // GERDA SP. Z O. O.

Czy to koniec współpracy? Zdecydowanie NIE!

Wdrożenie nowej platformy zakupowej na Magento 2 i dostosowanie jej do wymagań to wspólny sukces jaki osiągnęliśmy podczas współpracy.
Czy nasze drogi właśnie się rozeszły? – Nie.

SLA – Service Level Agreement gwarantuje wsparcie specjalistów Magento w nagłych sytuacjach i szybką naprawę błędów.

Jesteś ciekaw jakich zmian potrzebuje Twój sklep?

Napisz do nas!