Zeegma
Zeegma to producent nowoczesnego sprzętu AGD opartego na ponadczasowym holenderskim designie. Producent łączy ze sobą użytkowy pragmatyzm, nowoczesność oraz unikatowy wygląd. Celem tego projektu była jak największa optymalizacja kosztów przy jednoczesnym wdrożeniu atrakcyjnej warstwy graficznej sklepu z zachowaniem identyfikacji wizualnej marki. Zeegma to drugi ze sklepów wdrożonych w ramach implementacji multistore dla Brand Line Group.
Zakres prac
- Wdrożenie sklepu opartego o Magento 2 z wykorzystaniem multistore
- Kreacja graficzna oparta na szkielecie AuroraBox
- Integracja sklepu z platformą Baselinker oraz ERP Symfonia
- Dedykowane feedy produktowe
- Logowanie społecznościowe
- Zoptymalizowany proces zakupowy
Efekty
Wykorzystanie autorskiego szablonu
Nasz autorski szablon to przygotowana przez nas „pudełkowa” wersja Magento 2. Jest ona dostosowana głównie do produktów modowych, jednak dzięki jakości kodu oraz elastyczności wdrożonych funkcjonalności, sprawdza się również w innych branżach. Zbiór zastosowanych w niej rozwiązań pozwala nie tylko na optymalizację procesu wdrożenia, ale również znaczne zmniejszenie kosztów rozwoju projektu.
Dzięki wykorzystaniu szkieletu w projekcie Zeegma udało nam się znacząco zmniejszyć pracochłonność całej implementacji. Dokonanie zmian jedynie w kolorystyce i pozostawienie domyślnego układu elementów strony pozwoliło na ograniczenie budżetu projektu. Zadbaliśmy przy tym o to, by zachować zgodność z identyfikacją wizualną marki.
Zoptymalizowany proces zakupowy
Proces zakupowy Magento 2, mimo drastycznego zmniejszenia ilości kroków w porównaniu z Magento 1, wciąż pozostaje piętą achillesową tej platformy. Niedostosowany do polskiego rynku oraz do najnowszych trendów UX może być wąskim gardłem sklepu i prowadzić do wielu porzuceń i niskiej konwersji. Dlatego też sklep został wzbogacony o nowy, stworzony w całości przez nas, proces zakupowy.
Projektując ten element oparliśmy się na wielu badaniach i benchmarkach, aby mieć pewność, że spełnimy najważniejsze założenia – prostotę oraz łatwość wypełniania formularza. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby zachować wszystkie funkcjonalności, które oferuje platforma Magento 2. Efektem prac koncepcyjnych i deweloperskich, jest trzykrokowy proces w pełni zoptymalizowany pod kątem UX, który pozwala naszym partnerom na osiąganie dużo wyższej konwersji, niż w przypadku natywnej wersji Magento 2.
Logowanie społecznościowe
Zaimplementowany przez nas moduł umożliwia rejestrację i logowanie do sklepu za pomocą kont w serwisach społecznościowych, a tym samym znacząco wpływa na ilość stałych klientów oraz łatwość i szybkość składania zamówień. Rejestracja za pośrednictwem konta w serwisie Facebook lub Google sprowadza się do potwierdzenia przekazania danych do sklepu jednym klikiem myszki. Dzięki logowaniu przez serwisy społecznościowe uzyskujemy w pełni wypełniony formularz z danymi do wysyłki.