Wdrożenie platformy B2B e-commerce
Wdrożenia, migracja i obsługa Magento
Wprowadzamy e-commerce na wyższy poziom poprzez projektowanie i wdrażanie skrojonych na miarę rozwiązań bazujących na platformie Magento 2.
Wdrożenia i rozwój sklepów internetowych B2B
Chcesz dynamicznie rozwijać swoją działalność B2B na wielu rynkach?
Od 16 lat pomagamy firmom osiągać ten cel dzięki platformie Magento, transformacja cyfrowa to duże wyzwanie, które wymaga stabilnego partnera biznesowego. Nasze rozwiązania są skalowalne i elastyczne, co pozwala dostosować się do zmieniających się potrzeb Twojego biznesu. Zapewniamy pełną obsługę językową i walutową, a także integracje z międzynarodowymi płatnościami i logistyką.
Podstawowe funkcjonalności współczesnej platformy B2B
Wdrożenia platform B2B
Rozwój platform B2B
Integracje systemów B2B
Oferujemy wdrożenia platform B2B Magento 2
Konta firmowe dla pracowników klienta B2B
Handlowcy oraz inni pracownicy klienta B2B mogą mieć dostęp do swojego konta firmowego, które przechowuje pełne informacje o firmie, preferencje dotyczące rozliczeń i wysyłki. Każde z kont może mieć indywidualnie określone uprawnienia do poszczególnych funkcji platformy.
Cykliczne i szybkie składanie zamówień
Dzięki automatyzacji klienci B2B mogą szybciej realizować zamówienia za pomocą wgrania do systemu pliku (XLS, CSV) z listą zamawianych SKU. Możliwe jest również ponawianie przeszłych zamówień. Obie funkcje usprawniają czasochłonny proces i zmniejszają ilość pomyłek.
Wyceny i zapytania ofertowe
Platforma B2B może usprawnić proces obsługi klienta i przygotowywania indywidualnych wycen dla kontrahentów biznesowych. W jednym miejscu możemy przechowywać kompletną historię komunikacji, zmiany w ofercie, warunkach współpracy, przesyłki i płatności. Możliwe jest również negocjowanie cen na etapie koszyka.
Wygodne wyszukiwanie i dodawanie do koszyka
Im więcej czasu klienci poświęcają na znalezienie pożądanego produktu, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo, że dokonają zakupu. Magento, umożliwia stworzenie katalogu, który ułatwi wyszukiwanie, filtrowanie, przeglądanie i zamawianie towarów. Dodatkowo klienci będą mogli używać kodów SKU do dodawania produktów do koszyka.
Personalizacja katalogu produktów
Magento 2 umożliwia spersonalizowane podejście do sprzedaży, tworząc różne wersje katalogów dla poszczególnych segmentów klientów. Administratorzy mogą dodatkowo zmieniać sposób wyświetlania asortymentu produktów i ustalać niestandardowe ceny.
Specjalistyczna karta produktu
Strona produktu ze szczegółami technicznymi, instrukcjami, odmianami produktów, stanami magazynowymi, filmami instruktażowymi to realny substytut 360-stopniowej konsultacji na żywo.
Elastyczne formy płatności oraz kredyt kupiecki
Tworzymy platformy B2B z szeregiem bezpiecznych opcji płatności, aby zapewnić klientom wybór. Oprócz przelewów bankowych, płatności internetowych kart kredytowych oferujemy również inne opcje przyjazne dla sprzedaży B2B, takie jak płatność odroczona.
Zamówienia hurtowe
Wybierając Magento do obsługi Twojej firmy, pozwalasz swoim klientom składać zamówienia hurtowe. Oferując specjalne rabaty przy zamówieniach hurtowych w połączeniu z regułami cen katalogowych i koszykowych, zachęcasz klientów do zakupów u Ciebie.
Rozbudowany system raportów i analiz
Magento, posiada rozbudowany system, który nie tylko wyliczy sprzedaż czy zwroty w danym okresie, ale na przykład pokaże też najczęściej oglądane produkty, wyszukiwania w wewnętrznej wyszukiwarce, porzucone koszyki, użycie rabatów. Panel Magento daje szerokie możliwości monitoringu wyników sprzedażowych i marketingowych.
Wybraliśmy Magento ze względu na:
Rozbudowane funkcjonalności
Multistore
Elastyczność
Współpracując z nami zyskujesz w pełni kontrolowany harmonogram i budżet, a każdy nieuzasadniony koszt bierzemy na siebie.
FAQ
Czym różni się B2B od B2C?
B2B (Business-to-Business) polega na sprzedaży produktów lub usług między firmami, z dłuższym i bardziej złożonym procesem decyzyjnym oraz wyższą wartością transakcji. B2C (Business-to-Consumer) skierowane jest do indywidualnych konsumentów, z szybszymi zakupami opartymi na emocjach. W B2B kluczowe są długoterminowe relacje i szczegółowa komunikacja, podczas gdy w B2C istotna jest prostota przekazu i koncentracja na korzyściach zakupowych dla klienta.
Planujesz wdrożyć platformę B2B?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w kolejnym dniu roboczym!