Wdrożenie platformy B2B e-commerce

Wdrożenia, migracja i obsługa Magento

Wprowadzamy e-commerce na wyższy poziom poprzez projektowanie i wdrażanie skrojonych na miarę rozwiązań bazujących na platformie Magento 2.

    Aurora Creation sp. z o.o. wymaga powyższych danych w celu procesowania zapytania i udzielania informacji na temat swoich usług. Wszelkie informacje na temat przetważania danych znajdziesz na podstronie Polityka prywatności.

    Wdrożenia i rozwój sklepów internetowych B2B

    Chcesz dynamicznie rozwijać swoją działalność B2B na wielu rynkach?

    Od 16 lat pomagamy firmom osiągać ten cel dzięki platformie Magento, transformacja cyfrowa to duże wyzwanie, które wymaga stabilnego partnera biznesowego. Nasze rozwiązania są skalowalne i elastyczne, co pozwala dostosować się do zmieniających się potrzeb Twojego biznesu. Zapewniamy pełną obsługę językową i walutową, a także integracje z międzynarodowymi płatnościami i logistyką. 

    icon magento

    Podstawowe funkcjonalności współczesnej platformy B2B

    wdrozenia magento

    Wdrożenia platform B2B

    Prowadzimy kompleksowe wdrożenia systemu sklepów internetowych B2B na platformie Magento™, jednej z najpopularniejszych platform e-commerce. Zajmujemy się każdym etapem projektu, zaczynając od pozyskania wymagań, aż po uruchomienie produkcyjne.
    ico6

    Rozwój platform B2B

    Średnia wartość zamówienia (AOV) oraz wartość klienta (LTV) są w przypadku B2B bardzo wysokie. Dlatego monitoring, utrzymanie i proaktywne rozwijanie platform online są wyjątkowo ważne dla tego typu projektów.
    game plan

    Integracje systemów B2B

    Zależy nam na tym, aby w pełni zautomatyzować procesy związane ze sprzedażą w sieci. Pomagamy producentom i dystrybutorom zwiększyć możliwości operacyjne, zmniejszyć koszty i wyeliminować błędy związane z manualnym aktualizowaniem danych.

    Oferujemy wdrożenia platform B2B Magento 2

    Konta firmowe dla pracowników klienta B2B

    Handlowcy oraz inni pracownicy klienta B2B mogą mieć dostęp do swojego konta firmowego, które przechowuje pełne informacje o firmie, preferencje dotyczące rozliczeń i wysyłki.  Każde z kont może mieć indywidualnie określone uprawnienia do poszczególnych funkcji platformy.

    Cykliczne i szybkie składanie zamówień

    Dzięki automatyzacji klienci B2B mogą szybciej realizować zamówienia za pomocą wgrania do systemu pliku (XLS, CSV) z listą zamawianych SKU. Możliwe jest również ponawianie przeszłych zamówień. Obie funkcje usprawniają czasochłonny proces i zmniejszają ilość pomyłek.

    Wyceny i zapytania ofertowe

    Platforma B2B może usprawnić proces obsługi klienta i przygotowywania indywidualnych wycen dla kontrahentów biznesowych. W jednym miejscu możemy przechowywać kompletną historię komunikacji, zmiany w ofercie, warunkach współpracy, przesyłki i płatności.  Możliwe jest również negocjowanie cen na etapie koszyka.

    Wygodne wyszukiwanie i dodawanie do koszyka

    Im więcej czasu klienci poświęcają na znalezienie pożądanego produktu, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo, że dokonają zakupu. Magento, umożliwia stworzenie katalogu, który ułatwi wyszukiwanie, filtrowanie, przeglądanie i zamawianie towarów. Dodatkowo klienci będą mogli używać kodów SKU do dodawania produktów do koszyka.

    Personalizacja katalogu produktów

    Magento 2 umożliwia spersonalizowane podejście do sprzedaży, tworząc różne wersje katalogów dla poszczególnych segmentów klientów. Administratorzy mogą dodatkowo zmieniać sposób wyświetlania asortymentu produktów i ustalać niestandardowe ceny.

    Specjalistyczna karta produktu

    Strona produktu ze szczegółami technicznymi, instrukcjami, odmianami produktów, stanami magazynowymi, filmami instruktażowymi to realny substytut 360-stopniowej konsultacji na żywo.

    Elastyczne formy płatności oraz kredyt kupiecki

    Tworzymy platformy B2B z szeregiem bezpiecznych opcji płatności, aby zapewnić klientom wybór. Oprócz przelewów bankowych, płatności internetowych kart kredytowych oferujemy również inne opcje przyjazne dla sprzedaży B2B, takie jak płatność odroczona.

    Zamówienia hurtowe

    Wybierając Magento do obsługi Twojej firmy, pozwalasz swoim klientom składać zamówienia hurtowe. Oferując specjalne rabaty przy zamówieniach hurtowych w połączeniu z regułami cen katalogowych i koszykowych, zachęcasz klientów do zakupów u Ciebie.

    Rozbudowany system raportów i analiz

    Magento, posiada rozbudowany system, który nie tylko wyliczy sprzedaż czy zwroty w danym okresie, ale na przykład pokaże też najczęściej oglądane produkty, wyszukiwania w wewnętrznej wyszukiwarce, porzucone koszyki, użycie rabatów. Panel Magento daje szerokie możliwości monitoringu wyników sprzedażowych i marketingowych.

    Wybraliśmy Magento ze względu na:

    dedykowane moduly

    Rozbudowane funkcjonalności

    Oprócz wielu gotowych modułów oprogramowanie posiada w pełni elastyczną architekturę, dzięki której możliwe jest odpowiednie dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb.
    wielofunkcyjnosc

    Multistore

    Funkcja ta jest szczególnie przydatna dla firm prowadzących wiele sklepów internetowych, pozwala na efektywną obsługę z poziomu jednego panelu zarządzającego.
    icon fit

    Elastyczność

    Platforma B2B na bazie Magento może być łatwo dostosowana zarówno do potrzeb małych, lokalnych biznesów, jak i międzynarodowych marek sprzedających miliony produktów.
    Ikona przedstawiająca kalendarz z symbolem dolara w środku, otoczona fioletowym okręgiem symbolizującym cykliczność. W prawym górnym rogu znajduje się czerwona odznaka z białym znacznikiem wyboru.

    Współpracując z nami zyskujesz w pełni kontrolowany harmonogram i budżet, a każdy nieuzasadniony koszt bierzemy na siebie.

    FAQ

    Czym różni się B2B od B2C?

    B2B (Business-to-Business) polega na sprzedaży produktów lub usług między firmami, z dłuższym i bardziej złożonym procesem decyzyjnym oraz wyższą wartością transakcji. B2C (Business-to-Consumer) skierowane jest do indywidualnych konsumentów, z szybszymi zakupami opartymi na emocjach. W B2B kluczowe są długoterminowe relacje i szczegółowa komunikacja, podczas gdy w B2C istotna jest prostota przekazu i koncentracja na korzyściach zakupowych dla klienta.

    Planujesz wdrożyć platformę B2B?

    Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w kolejnym dniu roboczym!

      Aurora Creation sp. z o.o. wymaga powyższych danych w celu procesowania zapytania i udzielania informacji na temat swoich usług. Wszelkie informacje na temat przetważania danych znajdziesz na podstronie Polityka prywatności.