Platformy B2B eCommerce

Wszystko, co potrzebujesz, aby uruchomić platformę sprzedaży B2B.

Od ponad 6 lat wdrażamy sklepy B2B na platformie Magento.

Badamy potrzeby, a następnie dostosowujemy oprogramowanie do złożonego i unikalnego procesu zakupowego klienta B2B.

Pomagamy skalować wielokanałową, międzynarodową sprzedaż dobierając odpowiednie narzędzia.

icon-magento

Wdrożenia i rozwój sklepów internetowych B2B

Wdrożenia platform B2B

Prowadzimy kompleksowe wdrożenia sklepów internetowych B2B na platformie Magento™, jednej z najpopularniejszych platform eCommerce. Zajmujemy się każdym etapem wdrożenia, zaczynając od pozyskania wymagań, aż po uruchomienie produkcyjne.

Rozwój platform B2B

Średnia wartość zamówienia (AOV) oraz wartość klienta (LTV) są w przypadku B2B bardzo wysokie. Dlatego monitoring, utrzymanie i proaktywne rozwijanie platform są wyjątkowo ważne dla tego typu projektów.

Integracje systemów B2B

Zależy nam na tym, aby w pełni zautomatyzować procesy związane ze sprzedażą w sieci. Pomagamy producentom i dystrybutorom zwiększyć możliwości operacyjne, zmniejszyć koszty i wyeliminować błędy związane z manualnym aktualizowaniem danych.

Podstawowe funkcjonalności współczesnej platformy B2B

Konta firmowe dla pracowników klienta B2B

Pracownicy klienta B2B mogą mieć dostęp do swojego konta firmowego, które przechowuje pełne informacje o firmie, preferencje dotyczące rozliczeń i wysyłki.

Każde z kont może mieć indywidualnie określone uprawnienia do poszczególnych funkcji platformy.

Cykliczne i szybkie składanie zamówień

Klienci B2B mogą szybciej składać zamówienia za pomocą wgrania do systemu pliku (XLS, CSV) z listą zamawianych SKU. Możliwe jest również ponawianie przeszłych zamówień.

Obie funkcje usprawniają czasochłonny proces i zmniejszają ilość pomyłek.

Wyceny i zapytania ofertowe

Platforma B2B może usprawnić proces obsługi zapytań i przygotowywania indywidualnych wycen dla klientów biznesowych. W jednym miejscu możemy przechowywać kompletną historię komunikacji, zmiany w ofercie, warunkach współpracy, przesyłki i płatności.

Możliwe jest również negocjowanie cen na etapie koszyka.

Wygodne wyszukiwanie i dodawanie do koszyka

Im więcej czasu klienci poświęcają na znalezienie pożądanego produktu, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo, że dokonają zakupu. Magento, umożliwia stworzenie katalogu, który ułatwi wyszukiwanie, filtrowanie, przeglądanie i zamawianie towarów. Dodatkowo klienci będą mogli używać kodów SKU do dodawania produktów do koszyka.

Personalizacja katalogu produktów

Magento 2, umożliwia spersonalizowane podejście do sprzedaży tworząc różne wersje katalogów dla poszczególnych segmentów klientów. Administratorzy mogą dodatkowo zmieniać sposób wyświetlania asortymentu produktów i ustalać niestandardowe ceny.

Specjalistyczna karta produktu

Strona produktu ze szczegółami technicznymi, instrukcjami, odmianami produktów, stanami magazynowymi, filmami instruktażowymi to realny substytut 360-stopniowej konsultacji na żywo.

Elastyczne formy płatności oraz kredyt kupiecki

Tworzymy platformy B2B z szeregiem bezpiecznych opcji płatności, aby zapewnić klientom wybór. Oprócz przelewów bankowych, płatności internetowych kart kredytowych oferujemy również inne opcje przyjazne dla B2B, takie jak płatność odroczona.

Zamówienia hurtowe

Wybierając Magento do obsługi B2B, pozwalasz swoim klientom składać zamówienia hurtowe. Oferując specjalne rabaty przy zamówieniach hurtowych w połączeniu z regułami cen katalogowych i koszykowych, zachęcasz klientów do zakupów u Ciebie.

Rozbudowany system raportów i analiz

Magento, posiada rozbudowany system, który nie tylko wyliczy sprzedaż czy zwroty w danym okresie, ale na przykład pokaże też najczęściej oglądane produkty, wyszukiwania w wewnętrznej wyszukiwarce, porzucone koszyki, użycie rabatów, dostarczając cennych danych działom sprzedaży i marketingu.

Oferujemy wdrożenia platform B2B Magento 2

Wybraliśmy Magento ze względu na:

Rozbudowane funkcjonalności

Oprócz wielu gotowych modułów platforma posiada w pełni elastyczną architekturę, dzięki której możliwe jest odpowiednie dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb.

Multistore

Funkcja ta jest szczególnie przydatna dla firm prowadzących wiele sklepów internetowych, pozwala na ich efektywną obsługę z poziomu jednego panelu zarządzającego.

Elastyczność

Platforma B2B na bazie Magento może być łatwo dostosowana zarówno do potrzeb małych, lokalnych biznesów, jak i międzynarodowych marek sprzedających miliony produktów.

Planujesz wdrożyć platformę B2B?

Porozmawiajmy i sprawdźmy, jak możemy pomóc.

Kontakt