5 najważniejszych trendów w mobile e-commerce

E-commerce

Epoka mobile trwa już od wielu lat. Na świecie coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. Z powodu takich zmian z biegiem czasu wydzielił się osobny obszar handlu elektronicznego znany jako m-commerce. Można w nim zaobserwować trendy, które będą kształtować przyszłość sprzedaży w Internecie. Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, powinieneś być na bieżąco z owymi trendami, aby w porę dostosować swoją strategię. …

Optymalizacja SEO e-commerce – nie tylko opisy produktów! 10 sprawdzonych porad – Blog Aurora Creation

Marketing

Zdobycie ruchu na swoim sklepie internetowym to niełatwe zadanie. Jednak nawet jeżeli jest on stosunkowo duży, to nie musi automatycznie przekładać się na większą sprzedaż. Co zatem można zrobić, aby poprawić taki stan rzeczy? Rozwiązanie tkwi w optymalizacji kart produktów.Ten artykuł przedstawia 10 porad, dzięki którym Twoje karty produktowe zaczną generować większą sprzedaż. Najpierw jednak przyjrzyjmy się, jakim szczególnym wyzwaniom należy stawić czoła.

Progressive Web Apps (PWA) w Magento – wszystko, co powinieneś wiedzieć

Magento Handbook

Odkąd w roku 2015 projektant Frances Berriman oraz inżynier Alex Russel ukuli termin PWA (progressive web apps), szum wokół tego pojęcia jedynie rośnie. Dzięki temu rozwiązaniu zaciera się granica między aplikacjami natywnymi a stronami wyświetlanymi na mobile. Wiele firm zaczęło dostrzegać pozytywne efekty korzystania z aplikacji PWA. Nadeszła pora, aby z takich korzyści odnieśli pożytek także sprzedawcy internetowi. …

Pluginy w Magento 2 – tworzenie i typy

Magento Handbook

Jednym z największych problemów w Magento 1 dla osób, które chciały dostosowywać ten system do swoich potrzeb była konieczność nadpisywania klas jeśli nie można było zastosować eventów. Powodowało to wiele problemów, i konfliktów w czasie gdy kilka modułów próbowało nadpisać tą samą klasę bazową. …

Konfiguracja podatków w Magento 2

Magento Handbook

Jednym z najważniejszych zadań, podczas uruchamiania sklepu internetowego jest konfiguracja podatków. Moduł konfiguracji podatków w Magento 2 ma bardzo duże możliwości. Pierwszą czynnością, którą trzeba zrobić jest ustalenie klas podatkowych w jakich mają występować oferowane towary. Jeżeli sprzedajemy produkty których podatek VAT jest 23% wystarczy dodać tylko jedną klasę podatkową. …