Kobieta trzymająca tablet z paczkami w tle.

Które polskie sklepy korzystają z Hyvä Theme w Magento 2?

E-commerce

W poprzednich artykułach przyjrzeliśmy się bliżej Hyvä — zaawansowanemu motywowi Magento, który zdobył uznanie w sklepach internetowych za swoje wyjątkowe cechy i zoptymalizowaną wydajność. Rozważyliśmy główne zalety oraz omówiliśmy szczegóły związane z licencją, a teraz nadszedł czas, aby spojrzeć na praktyczne aspekty tego rozwiązania. Teoria to tylko fundament, a prawdziwe zrozumienie Hyvä rozwija się w miarę, jak obserwujemy jego funkcjonowanie w rzeczywistych sklepach internetowych. W tym tekście zaprezentujemy kilka sklepów, które już zdecydowały się na wykorzystanie motywu Hyvä.

Powtórzenie — Hyvä Theme w Magento 2

Zacznijmy od przypomnienia kluczowych informacji z poprzednich części cyklu. Najważniejsze zalety Hyvy, to:

  • szybkość — strony na tym motywie mają zdecydowanie krótszy czas ładowania;
  • responsywność, która w dzisiejszym świecie napędzanym urządzeniami mobilnymi jest koniecznością;
  • lepsze wrażenia użytkowników (UX), co zmniejsza współczynnik opuszczania stron. 

Licencja Hyvä Theme obecnie wiąże się z jednorazowym kosztem €500 na pięć lat, co w zestawieniu z wyżej wymienionymi zaletami nie jest wygórowaną ceną. Dodatkowo twórcy poszli o krok dalej projektując usługę Hyvä Checkout, która usprawnia działanie procesów zakupowych, czyli największej bolączki właścicieli sklepów internetowych.

Sprawdź poprzednie publikacje:
Czym jest Hyvä Theme w Magento 2?
Hyvä Theme — wyższy poziom Twojego sklepu internetowego na Magento 2

Jakie polskie firmy korzystają z Hyvä Theme?

Motyw nie jest jeszcze bardzo popularny w granicach naszego kraju, obecnie wdrożyło go 28 sklepów online, największym zainteresowaniem cieszy się natomiast w Holandii (niespełna 400 witryn). 

Sklep z artykułami dziecięcymi kinderkraft.pl oferujący szeroki asortyment wózków, fotelików oraz akcesoriów domowych to pierwszy przykład wdrożenia Hyvy Theme. Jak widać na tym przykładzie, responsywność działa bez zarzutów, strona idealnie dopasowuje się do wersji mobilnej. 

Widok strony głównej sklepu internetowego kinderkraft.pl.
Źródło: kinderkraft.pl
Porównanie widoku mobile i desktop strony kinderkraft.pl.
Źródło: kinderkraft.pl

Kolejnym przykładem z zupełnie innej branży jest almamed.pl zajmujący się sprzedażą artykułów medycznych. Przy tak szerokim asortymencie Hyva to słuszny wybór, aby poprawić konwersję oraz jakość korzystania ze strony, ta ładuje się w 0,8 sekundy.

Wycinek strony ze wskaźnikiem szybkości ładowania strony.
Źródło: pagespeed.web.dev
Widok strony głównej sklepu almamed.pl.
Źródło: almamed.pl
Trzy widoki sklepu almamed.pl
Źródło: almamed.pl

Ostatnim polskim użytkowaniem Hyva Theme, którego chcielibyśmy zaprezentować jest www.pinguin.pl – marka specjalizująca się w wysokiej jakości sprzęcie biwakowym i turystycznym oraz odzieży outdoorowej, która od lat cieszy się zaufaniem klientów na całym świecie.

Widok ekranu z listingiem sklepu pinguin.pl.
Źródło: www.pinguin.pl

Na stronie internetowej znajduje się około 300 produktów, co może nie wykorzystuje w pełni możliwości Hyvy, ale za to są szeroko eksplorowane inne jej zalety, świetnie działająca responsywność, intuicyjny interfejs oraz nieskomplikowany checkout.

Trzy widoki checkoutu sklepu pinguni.pl.
Źródło: www.pinguin.pl

Pozostałe sklepy korzystające z Hyva Theme to m.in.:

Podsumowując Hyvä Theme to innowacyjny motyw dla Magento 2, który oferuje szereg korzyści, w tym:

  • Poprawiona wydajność
  • Wykorzystanie najnowszych technologii
  • Struktura przyjazna dla SEO
  • Lepsze doświadczenie użytkownika

Jeśli szukasz sposobu na poprawę wydajności, funkcjonalności i atrakcyjności swojego sklepu Magento, to dzieło holenderskiej firmy jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i zobaczyć, jak możemy pomóc Ci wdrożyć Hyvę w swoim sklepie.