Bestsellery Magento – jakie moduły były najczęściej kupowane w 2020?

E-commerce, Magento Handbook

Jedną z wielu zalet platformy Magento 2 jest zaangażowana społeczność, która rozwija i dodaje nowe usprawnienia. Dzięki temu dużo rozwiązań jest już gotowych, a to pozwala na szybkie i efektywne wdrożenie sklepu internetowego. Marketplace Magento to miejsce, gdzie znajdują się moduły, które przeszły kilkuetapowy proces weryfikacji. Kontrolowana jest zarówno poprawność i czystość kodu oraz jego zgodność z dobrymi praktykami, jak również przeprowadzane są testy funkcjonalne, mające na celu sprawdzenie działania modułu oraz jego przydatności dla potencjalnych kupujących. Testy przeprowadzane są przez zaawansowane skrypty oraz przez wykwalifikowanych testerów manualnych firmy Adobe.

W Aurora Creation tworzymy dedykowane moduły dopasowane do potrzeb danego sklepu. Obecnie w Magento Marketplace udostępniamy 31 rozszerzeń do Magento 2 Open Source, które są na bieżąco aktualizowane. Pełna listę znajdziesz pod tym linkiem.

Poniżej opiszemy i krótko przedstawimy 3 najczęściej kupowane moduły w 2020 roku.

Improved Sorting – to moduł, który ułatwia klientom sortowanie produktów w Twoim sklepie. W podstawowej wersji Magento dostępne są trzy sposoby sortowania, według: pozycji, nazwy produktu oraz ceny.

Nasz moduł dodaje aż sześć nowych metod:

  • bestsellery,
  • najnowsze,
  • najstarsze,
  • najtańsze,
  • najdroższe,
  • najczęściej komentowane.

Ulepszone sortowanie pozwala Twoim klientom bardzo łatwo i wygodnie znaleźć odpowiedni produkt.

Easy Guest Wishlist – moduł ten pozwala dodawać produkty do listy życzeń jeszcze przed założeniem konta. Produkty z niezalogowanej listy życzeń przenoszone są do natywnej listy, gdy klient loguje się do Twojego sklepu. W momencie wylogowania każdy produkt, który został dodany do natywnej listy życzeń po zalogowaniu, widoczny jest również na liście życzeń dostępnej po wylogowaniu.

Product Feeds – to moduł, który generuje pliki XML dla wszystkich głównych polskich i światowych porównywarek cen i centrów handlowych, w tym Google Merchant Center (Google Shopping), Ceneo.pl, Facebook Marketplace, Nokaut.pl, Okazje.info.pl, Skapiec.pl.

Rozszerzenie umożliwia ustawienie zadania, które automatycznie będzie odświeżało wybrany plik co określony czas, dzięki czemu Twoje listy produktów będą zawsze aktualne. Moduł daje również możliwość filtrowania produktów wyświetlanych w plikach XML według ich SKU, kategorii, cen, zapasów, dostępności czy dowolnych innych atrybutów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *