Artykuły w kategorii „E-commerce”38

Wskaźniki KPI w sprzedaży e-commerce. Dlaczego należy je mierzyć?

E-commerce, Marketing

Czy chcesz dokładnie wiedzieć, co przyczynia się do sukcesu Twojego sklepu internetowego? Które strategie zwiększają dochody? Skupianie się na samej ilości sprzedaży nie wystarczy. Do finalizacji transakcji przyczynia się przecież mnóstwo innych czynników.
Z tego powodu w e-commerce konieczne jest mierzenie odpowiednich KPI. Takie mierzalne wskaźniki pozwalają lepiej zarządzać biznesem oraz rozwijać go w dalszym stopniu. …

5 najważniejszych trendów w mobile e-commerce

E-commerce

Epoka mobile trwa już od wielu lat. Na świecie coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. Z powodu takich zmian z biegiem czasu wydzielił się osobny obszar handlu elektronicznego znany jako m-commerce. Można w nim zaobserwować trendy, które będą kształtować przyszłość sprzedaży w Internecie. Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, powinieneś być na bieżąco z owymi trendami, aby w porę dostosować swoją strategię. …