Wskaźniki KPI w sprzedaży e-commerce. Dlaczego należy je mierzyć?

E-commerce, Marketing

Czy chcesz dokładnie wiedzieć, co przyczynia się do sukcesu Twojego sklepu internetowego? Które strategie zwiększają dochody? Skupianie się na samej ilości sprzedaży nie wystarczy. Do finalizacji transakcji przyczynia się przecież mnóstwo innych czynników.
Z tego powodu w e-commerce konieczne jest mierzenie odpowiednich KPI. Takie mierzalne wskaźniki pozwalają lepiej zarządzać biznesem oraz rozwijać go w dalszym stopniu. …

5 najważniejszych trendów w mobile e-commerce

E-commerce

Epoka mobile trwa już od wielu lat. Na świecie coraz więcej osób korzysta z internetu na urządzeniach mobilnych. Z powodu takich zmian z biegiem czasu wydzielił się osobny obszar handlu elektronicznego znany jako m-commerce. Można w nim zaobserwować trendy, które będą kształtować przyszłość sprzedaży w Internecie. Jeśli chcesz być o krok przed konkurencją, powinieneś być na bieżąco z owymi trendami, aby w porę dostosować swoją strategię. …

Optymalizacja SEO e-commerce – nie tylko opisy produktów! 10 sprawdzonych porad – Blog Aurora Creation

Marketing

Zdobycie ruchu na swoim sklepie internetowym to niełatwe zadanie. Jednak nawet jeżeli jest on stosunkowo duży, to nie musi automatycznie przekładać się na większą sprzedaż. Co zatem można zrobić, aby poprawić taki stan rzeczy? Rozwiązanie tkwi w optymalizacji kart produktów.Ten artykuł przedstawia 10 porad, dzięki którym Twoje karty produktowe zaczną generować większą sprzedaż. Najpierw jednak przyjrzyjmy się, jakim szczególnym wyzwaniom należy stawić czoła.