Analiza przedwdrożeniowa
Analiza przedwdrożeniowa
Wprowadzamy e-commerce na wyższy poziom poprzez projektowanie i wdrażanie skrojonych na miarę rozwiązań bazujących na platformie Magento 2.
Jak dobrze zaplanować wdrożenie
e-commerce?
e-commerce?
Analiza przed wdrożeniem e-commerce jest kluczowym etapem prac.
Pozwala dobrze zaplanować projekt, zminimalizować ryzyko, ograniczyć koszt i czas wdrożenia a także poznać firmę, z którą planujesz nawiązać długofalową współpracę.
Kiedy warto skorzystać z analizy przedwdrożeniowej?
Możesz potrzebować analizy przedwdrożeniowej jeśli jedno z poniższych stwierdzeń opisuje Twoją sytuację:
- Nie wiem, która technologia najlepiej pasuje do mojego projektu.
- Nie mam zdefiniowanych wymagań technicznych i biznesowych.
- Nie mam ustalonego budżetu na wdrożenie.
- Wiem jakie mam problemy w obecnym sklepie, ale nie znam najlepszego sposobu na ich rozwiązanie.
- Chcę poznać opinię kogoś z zewnątrz mojej organizacji.
- Chcę zmniejszyć ryzyko projektowe.
- Chcę dokładnie oszacować koszty wdrożenia.
- Chcę upewnić się, że projekt zrealizujemy w terminie.
Jakie są główne etapy analizy przedwdrożeniowej?
Poznanie wymagań biznesowych
Analiza wymagań technicznych
Rekomendowany plan wdrożenia
Plan jest dobrany do potrzeb projektu oraz budżetu.
Jakie są korzyści z wykonania analizy przedwdrożeniowej?
Uniknięcie ryzyk
Nasze doświadczenie we wdrażaniu eCommerce pozwoli na zlokalizowanie ryzyk w projekcie. Zlokalizujemy elementy trudne do implementacji, oszacujemy ich czasochłonność i zaproponujemy rozwiązania zastępcze, pozwalające osiągnąć cele biznesowe klienta.
Precyzyjny i jednoznaczny zakres projektu
Precyzyjny zakres projektu stanowiący załącznik do zapytań ofertowych dla firm wdrażających rozwiązania eCommerce. Zakres jest również podstawą do przygotowania Backlogu (listy zadań potrzebnych do realizacji projektu)
Bezpieczny harmonogram prac
Harmonogram pozwalający na skuteczne uruchomienie rekomendowanego zakresu funkcjonalnego wdrożenia z uwzględnieniem rzeczywistej dostępności zasobów Klienta (organizacyjnych, kadrowych, pieniężnych).
Oszacowanie kosztów planowanego wdrożenia
Na podstawie dobrze sprecyzowanego zakresu projektu oraz dobraniu odpowiednich rozwiązań jesteśmy w stanie przygotować dokładną estymację wdrożenia (czasochłonność oraz koszt).
Jakie technologie dobieramy do potrzeb projektu?
Z kogo składa się zespół wykonujący analizę?
Project Manager
Project Manager jest odpowiedzialny za zebranie wymagań, doradztwo i koordynacje prac podczas wykonywania analizy przedwdrożeniowej.
Senior Developer
Doświadczony, komunikatywny oraz certyfikowany developer zajmuje się przeanalizowaniem wykonywalności założeń projektu na wybranej platformie wraz z potencjalną listą rozszerzeń.
DevOps
Administrator serwerowy przygotuje rekomendacje dotyczące infrastruktury serwerowej w celu zapewnienia stabilnej pracy platformy e-commerce.
Product Owner - Klient
Klient występuje w roli product ownera, wymagamy przeznaczenia kilkunastu godzin tygodniowo na współpracę z zespołem w celu przekazania wymagań.
E-commerce Analyst
Analityk jest odpowiedzialny za zrozumienie potrzeb i wymagań klienta. Dzięki wiedzy oraz doświadczeniu w analizie zostanie poruszona również tematyka konkurencji oraz przyszłego rozwoju firmy.
Współpracując z nami zyskujesz w pełni kontrolowany harmonogram i budżet, a każdy nieuzasadniony koszt bierzemy na siebie.
Czy Twój projekt potrzebuje analizy?
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą w kolejnym dniu roboczym!