Kim jesteśmy?
W Aurora Creation specjalizujemy się we wdrażaniu i rozwijaniu nowoczesnych platform eCommerce. Nasze usługi obejmują projektowanie i doradztwo przy wyborze optymalnych rozwiązań. Jesteśmy ekspertami w integracji sklepów z różnymi systemami, modernizacji oraz optymalizacji. Wspieramy najnowsze technologie, takie jak Magento 2, Shopware 6, Pim Core i React. Naszą specjalizacją jest dostarczanie sprawdzonych rozwiązań eCommerce dla producentów.
W Aurorze kładziemy nacisk na transparentność, zaufanie i zaangażowanie w osiąganiu celów biznesowych naszych klientów. Nasza codzienna praca opiera się na wartościach partnerstwa, autentyczności i odpowiedzialności. Dążymy do ciągłego rozwoju umiejętności naszego zespołu, promując niekonwencjonalne myślenie i odchodząc od utartych schematów, aby wyznaczać nowe standardy w branży eCommerce.
Co będziesz z nami robić:
- pozyskiwać nowych klientów poprzez działania outreachowe, social selling, kampanie cold mailingowe,
- prowadzić wstępne analizy potrzeb, przygotowywać i wysyłać oferty,
- wspierać dział sprzedaży i marketingu w pozyskiwaniu klientów oraz współpracować z innymi działami,
- raportować bieżące działania w oparciu o system CRM,
reprezentować firmę na wydarzeniach branżowych, konferencjach i spotkaniach networkingowych.
Jeśli chodzi o doświadczenie i wiedzę, to musisz:
- mieć minimum roczne doświadczenie w sprzedaży usług B2B,
- znać procesy sprzedaży B2B,
- mieć wiedzę z zakresu nowoczesnego prospectingu,
- swobodnie komunikować się w języku angielskim,
- być komunikatywnym i mieć łatwość nawiązywania kontaktów oraz utrzymywania relacji z klientami,
- interesować się obszarem e-commerce,
- szybko się uczyć, wykazywać się zaangażowaniem oraz entuzjazmem,
- być nastawiony/a na cel i zmotywowany/a do działania.
Zdecydowanie pomogą w pracy:
- doświadczenie w branży IT,
- praca z takimi narzędziami jak Pipedrive, Livespace, Mailchimp, Woodpecker,
- wysokie zdolności organizacyjne i komunikacyjne,
- samodzielność oraz determinacja w dążeniu do realizacji celów.
Jedną z naszych wartości jest rozwój, więc mamy:
- indywidualny budżet rozwojowy, który wykorzystasz na szkolenia, kursy czy konferencje,
- czas rozwojowy (4 godziny w każdy piątek) - wspólnie dzielimy się wiedzą, rozwijamy swoje kompetencje oraz uczymy do certyfikacji,
- lekcje angielskiego w czasie pracy, dopasowane do Twojego poziomu,
- spotkania F2F, podczas których lider skupi się w 100% na Twoich potrzebach i celach,
- jasną ścieżkę kariery, dzięki której wiesz co masz zrobić, aby osiągnąć następny poziom w karierze,
- pomagamy w przygotowaniach i opłacamy certyfikacje (np. Magento).
Dodatkowo:
- dofinansujemy prywatną opiekę medyczną, multisport lub prywatne ubezpieczenie,
- mamy platformę benefitową - dofinansowujemy codzienne obiady.
Interesuje Cię forma B2B, UoP, UZ - możemy o tym porozmawiać.
To teraz kilka słów o samym procesie rekrutacji:
- Aplikujesz przez formularz.
- Jeśli spełniasz wymagania, w ciągu 3 dni roboczych otrzymasz informację zwrotną z zadaniem testowym.
- W ciągu 7 dni roboczych otrzymasz odpowiedź jak Ci poszło.
- Kolejny etap to 60-minutowa rozmowa w biurze.
- Po rozmowie otrzymasz decyzję w umówionym terminie.
Niezależnie od wyniku rekrutacji, u nas możesz liczyć na informację zwrotną.
Za rekrutację odpowiedzialne będą HR Manager - Paula Małysz oraz Team Leader Business Developer - Małgorzata Gudalewska.