Roweroza
Sklep rowerowy Roweroza.pl to suma pasji do dwóch kółek, doświadczenia w prowadzeniu salonu rowerowego i chęci rozwijania turystyki rowerowej w Polsce.
Zakres prac
- analiza przedwdrożeniowa
- prace front-endowe
- implementacja Magento 2
- integracja z Subiekt GT
- integracja z Ceneo
- optymalizacja SEO
Efekty
Przesiadka z PrestaShop
Roweroza.pl nie było pierwszym przedsięwzięciem e-commerce naszego klienta. Poprzedni sklep był wdrożony na silniku PrestaShop, który po pewnym czasie przestał być wystarczający. Po przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej wyklarowała się jasna ścieżka dalszego rozwoju sklepu. Rozwiązaniem problemów związanych z bezpieczeństwem, stabilnością działania, dostosowaniem wyglądu oraz możliwością rozbudowy sklepu było Magento 2. Stworzona przez nas platforma była gotowa do wieloletniej rozbudowy oraz stanowiła podstawę do uruchomienia równolegle działającego sklepu oddzielnej marki klienta.
Filtrowanie produktów
Rowery, części rowerowe, kaski, odzież i obuwie - tak zróżnicowana oferta produktów wymagała wdrożenia zaawansowanego filtrowania produktów.
- rowery
- części rowerowe
- kaski
- obuwie
Wsparcie fundacji „Pomóż Im”
Właściciel sklepu Roweroza.pl w dowód swojej odpowiedzialności społecznej postanowił wesprzeć fundację "Pomóż Im" prowadzącej Hospicjum dla Dzieci. Z każdego zamówienia realizowanego w sklepie przekazywane jest wsparcie na rzecz Fundacji. My również promujemy tego typu zachowania, dlatego nieodpłatnie przygotowaliśmy moduł podliczający sumaryczną kwotę przekazaną na rzecz Fundacji.