Szynaka Meble
Grupa Meblowa Szynaka to wielopokoleniowa, polska firma z ponad 60-letnią historią. Rodzinna pasja do tworzenia wyjątkowych mebli, przerodziła się w świetnie prosperujący biznes z 8 nowoczesnymi halami produkcyjnymi. Wyszukane wzornictwo i precyzyjne dopracowane detale to znak rozpoznawczy marki.
Współpracę z Meble Szynaka rozpoczęliśmy w 2018 roku od aktualizacji ich obecnego systemu oraz wsparcia i utrzymania. Po udanym wprowadzeniu zmian marka postanowiła powierzyć w nasze ręce e-commerce na stałe.
Zakres prac
- Obsługa i support
- Wdrożenie kolejnej wersji językowej
- Aktualizacja wersji Magento 2
- Prace front-endowe
- Optymalizacja procesów w e-commerce
- Wdrożenie funkcjonalności pozwalających na spełnienie wymagań dyrektywy Omnibus
Realizacja
Aktualizacja wersji Magento 2
Magento 2.4.6 to najnowsza wersja popularnej platformy e-commerce, która została wydana 14 marca 2023 roku. Aktualizacja wprowadza szereg nowych funkcji i ulepszeń, które mają na celu ułatwienie sprzedawcom online zarządzania ich sklepami i zwiększenie ich wydajności.
Dowiedź się więcej z naszego artykułu: Magento 2.4.6 – jakie zmiany wprowadza najnowsza aktualizacja platformy?
Magento 2.4.6 wprowadza szereg ulepszeń bezpieczeństwa, które mają na celu chronić sklepy internetowe przed atakami cybernetycznymi.
Wśród najważniejszych zmian znajdują się:
- Poprawki dotyczące weryfikacji reCAPTCHA, które mają na celu zapobieganie atakom typu brute force.
- Naprawa luki w logach administratora, która mogła zostać wykorzystana do uzyskania dostępu do poufnych informacji.
- Wprowadzenie nowych zabezpieczeń dla funkcji importu i eksportu danych, które mają na celu zapobieganie wyciekom danych.
Obsługa i support
Jednym z kluczowych elementów projektu aktualizacji sklepu internetowego Magento 2 dla firmy Szynaka było zapewnienie solidnej obsługi i supportu zarówno podczas prac aktualizacyjnych, jak i po jego zakończeniu. Dzięki starannej opiece i wsparciu technicznemu marka jest w stanie utrzymać swoją platformę Magento 2 na najwyższym poziomie wydajności i dostępności, co przyczynia się do sukcesu w branży meblowej oraz zadowolenia konsumentów.
Klient korzystający z usługi Obsługa i support zyskuje:
- profesjonalne wsparcie techniczne,
- aktualizacje systemu,
- pomoc w rozwiązywaniu problemów,
- szkolenie personelu,
- monitorowanie i analiza.
Wdrożenie funkcjonalności pozwalających na spełnienie wymagań dyrektywy Omnibus
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zwana dyrektywą Omnibus nakłada na właścicieli sklepów internetowych obowiązek rzetelnego komunikowania o obniżkach cen. Sklep Szynaka Meble uzyskał funkcjonalność, która w przejrzysty sposób informuje użytkownika o aktualnej cenie produktu, cenie przed przeceną, a także najniżej cenie z 30 dni przed obniżką. W ten sposób klient zyskuje pewność, że firma prowadzi zgodną z aktualnymi przepisami, uczciwą i transparentną politykę cenową.
Wdrożenie kolejnej wersji językowej
Wdrożenie kolejnej wersji językowej sklepu internetowego było ważnym aspektem projektu marki meblowej, która chciała poszerzyć swoje działania na międzynarodowe rynki.
Na stronie Szynaka Meble dodaliśmy anglojęzyczną wersję strony, co daje marce możliwości sprzedaży produktów poza granicami Polski. Dzięki dodatkowemu językowi nie tylko poszerzyli swoją bazę klientów indywidualnych, ale także ten zabieg pozwolił na znalezienie zagranicznych dystrybutorów.
"Aurora Creation to profesjonalna firma, której pracownicy wykazują się zaangażowaniem, wiedzą, a także dbałością o szczegóły i jakością dostarczanych rozwiązań. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i śmiało możemy polecić firmę."
Paweł Kowalewski
Referent ds. e commerce // Szynaka Meble Sp. z o.o.