Zagatto
Zagatto to polski producent galanterii skórzanej i akcesoriów tekstylnych. Słynie z produkcji wysokiej jakości portfeli, toreb na laptopy czy plecaków miejskich. Zagatto swoją ofertę kieruje zarówno do klientów B2C, jak i B2B. Firma wywodzi się ze Szczecina i tam odniosła swój pierwszy sukces. W przyszłości pragnie rozwijać swoją ofertę i zdobywać zagraniczny rynek hurtowy.
Zakres prac
- wdrożenie Magento 2 z wykorzystaniem autorskiego szablonu
- podział platformy na B2B i B2C
- migracja danych
- integracja MailChimp
- integracja Orlen Paczka
- program lojalnościowy
Efekty
Realizacja
Nowy projekt sklepu
Marka Zagatto potrzebowała wdrożenia szybkiej, intuicyjnej, dostosowanej do użytkownika platformy eCommerce na Magento 2. Podczas współpracy zastosowaliśmy autorski szablon AuroraBox, który pozwolił na oszczędność czasu. Pudełkowe rozwiązanie skutecznie optymalizuje koszty uruchomienia platformy, a jednocześnie pozostawia wiele możliwości do późniejszego rozwoju.
Migracja danych
Zmiana platformy eCommerce na nowszą i wydajniejszą nie musi wiązać się z utratą dotychczasowych informacji. Klientowi zależało na zachowaniu zgromadzonych danych i przeniesieniu ich do nowego sklepu na Magento 2. Dokonaliśmy migracji m.in.: danych klientów, informacji dotyczących produktów, kategorii, a także artykułów blogowych.
Podział platformy na B2B i B2C
Zagatto kieruje swoje produkty zarówno do klientów B2C, jak i B2B. Dokonaliśmy podziału na dwa osobne sklepy dedykowane innym odbiorcom, zachowując wspólną szatę graficzną.
Jakie różnice występują w witrynie skierowanej do sektora B2B?
- inny adres URL niż ten przypisany do grupy odbiorców B2C
- ceny produktów widoczne dopiero po zalogowaniu do konta klienta
- możliwość kategoryzacji grup klientów i nadanie im indywidualnych rabatów bezpośrednio z panelu administratora
Newsletter jako kanał promocji
Newsletter to popularna forma utrzymywania kontaktu z klientami. Kiedy warunki nie sprzyjają do spotkań w sklepach stacjonarnych, warto przypomnieć swojej grupie odbiorców o unikatowej ofercie produktów dostępnych online.
Integracja popularnego modułu Mailchimp pozwoliła marce wdrożyć skuteczny e-mail marketing. Zintegrowana baza kontaktów zapisanych do newslettera automatycznie otrzymuje wychodzące wiadomości o nowych produktach, aktualnych promocjach, okazjach czy spersonalizowanych kodach rabatowych.
Program lojalnościowy
Program lojalnościowy to chętnie wykorzystywane narzędzie w eCommerce. Atrakcyjne zasady nagradzania pozwalają budować trwałe relacje z klientami. Funkcjonalność buduje przywiązanie nie tylko wśród stałych użytkowników, ale także zachęca nowe osoby do pozostania w społeczności.
Wdrożony program lojalnościowy dla marki Zagatto posiada wiele zautomatyzowanych funkcji, które wspierają sprzedaż online:
- nagradzanie klientów za dokonywanie zakupów czy rejestrację konta,
- powiadamianie klientów o terminowej ważności punktów,
- historia punktacji dostępna do śledzenia w koncie klienta,
- analiza zachowań zakupowych przedstawiana w formie cyklicznych raportów.
Orlen Paczka
Dawniej znana jako Paczka w RUCHu. Wdrożenie modułu pozwoliło zautomatyzować proces obsługi zamówień.
Moduł umożliwia:
- pobieranie danych z zamówienia do przesyłki,
- obsługiwanie przesyłek pobraniowych,
- obsługiwanie wielopaków,
- sporządzanie i przygotowanie do druku listów przewozowych,
- sporządzanie raportów przeznaczonych dla kurierów.
"Współpraca z Aurora Creation przebiegła sprawnie i satysfakcjonująco. Dzięki rozłożeniu pracy na etapy, w każdym, nawet małym zadaniu panował porządek i mieliśmy bieżący podgląd na postępy."
Katarzyna Pytyś
SEO Specialist/ Zagatto