Desktop frame diablo chairs screen desktop
Mobile frame diablo chairs screen mobile
Tablet frame diablo chairs screen tablet

Diablo Chairs

Domator24 jest firmą, która powstała w 2004 roku. W jej portfolio znajdują się marki Diablo Chairs, Jan Nowak i Sofandi. Pierwsza z nich tworzy fotele gamingowe, które każdy gracz chciałby mieć w swoim setupie. Natomiast druga oferuje swoim klientom solidne i niezawodne szafy metalowe. Ostatnia marka to zupełna nowość na rynku ekskluzywnych mebli ogrodowych.

Pomimo różnych obszarów działania, marki jednoczy podejście, które skupia się na zapewnieniu wyjątkowej jakości, kreatywnych i funkcjonalnych rozwiązań. Profesjonalizm i wysokie ambicje sprawiły, że magazyn Financial Times w 2019 roku umieścił Domator24 na 29 miejscu spośród 1000 najszybciej rozwijających się firm w Europie i na 1 miejscu w kategorii „Personal & Household Goods”.

Zakres prac

  • Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej
  • Wdrożenie platformy sprzedażowej D2C na Magento 2
  • Integracja z systemem Paczkomatów Inpost
  • Wdrożenie funkcjonalności pozwalających na spełnienie wymagań dyrektywy Omnibus
  • Wdrożenie funkcji dla klienta biznesowego — leasing
  • Wykorzystanie PageBuildera
  • Uruchomienie 12 wersji językowych
diablo chairs sklep internetowy

Realizacja

Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej

W 2021 r. zgłosiła się do nas firma, której obecna strona nie spełniała rosnących potrzeb. Podczas początkowych rozmów wspólnie zdecydowaliśmy o przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej w celu opracowania dokładnego planu działania.

W trakcie analizowania braliśmy pod uwagę nie tylko obecne strony Diablo Chairs, Jan Nowak, ale także weryfikowaliśmy rynek, konkurencję oraz przyszłe plany rozwojowe marki. Po trzech miesiącach powstał dokument pokazujący szczegółowo jakie działania zalecamy, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał sklepu oraz dać możliwość wzniesienia e-commerce na wyższy poziom.

Wdrożenie platformy sprzedażowej D2C na Magento 2 - dedykowana konfiguracja systemu

W wyniku przeprowadzonej analizy firma zdecydowała się zgodnie z naszą rekomendacją na wdrożenie sklepu opartego na silniku Magento 2. Opracowaliśmy nowy front-end, który powstał na bazie szablonu Luma. Wygląd zostały w pełni dopasowany do projektu graficznego wszystkich marek firmy Domator24.

Podczas prac programistycznych wprowadziliśmy szereg rozwiązań poprawiających doświadczenia użytkowników platformy Direct to Consumer, a wśród nich: porównywarka produktów, prosty i intuicyjny checkuot oraz moduły doboru kolorów, czy innych atrybutów.

Na stronie marki Diablo Chairs stworzyliśmy spersonalizowane mega menu z wizualizacjami produktów dla danych kategorii. Jest to funkcjonalność wspierająca poruszanie się konsumenta po witrynie. W przypadku Diablo Chairs firmie Domator24 zależało na utrzymaniu spójnej identyfikacji wizualnej, w której dominują ciemne barwy, dlatego wdrożyliśmy darkmode (interfejs użytkownika oparty na ciemnej kolorystyce), co podkreśliło wyjątkowy charakter marki.

 

 

 

widok strony diablochairs.com

Uruchomiliśmy również dwie witryny dla podmarek Diablo Chairs (Kido i Brave) z odmiennym wyglądem graficznym. Każda z tych stron jest dostępna w 12 różnych wersjach językowych. W ramach jednej instancji Magento 2 powstało na ten moment 30 wersji sklepu, które sprawnie można obsługiwać w jednym panelu klienta.

Widok podstrony Brave
Widok podstrony Kido

Integracja z systemem Paczkomatów InPost

InPost jest polską firmą logistyczną, która oferuje usługi kurierskie i paczkomatowe. Firma jest właścicielem największej w Polsce sieci paczkomatów (liczy ponad 20 000 urządzeń). Paczkomaty znajdują się w dogodnych lokalizacjach – przy sklepach, stacjach benzynowych i centrach handlowych, co znacznie ułatwia klientom Diablo Chairs i Jan Nowak podjęcie decyzji zakupowej. Dzięki możliwości skorzystania z usługi InPost firma Domator24 podkreśliła także swoje zaangażowanie w dbanie o środowisko — mniejszy ślad węglowy, niż przy wysyłce tradycyjnym kurierem.

Widok koszyka - system InPost

Wdrożenie funkcji dla klienta biznesowego — leasing

Leasing to wynajem z opcją wykupu. Przedsiębiorca może wpłacić wkład własny, ale nie jest to obowiązkowe. W zamian za regularne płatności leasingobiorca otrzymuje prawo do użytkowania aktywa przez określony czas.
Firma rozumie potrzeby swoich klientów, dlatego na początku współpracy wyraziła chęć wdrożenia rozwiązania leasingowego. Stworzyliśmy dedykowany moduł LeasingLINK, z którego można skorzystać na etapie checkoutu.

diablo chairs moduł leasingowy

Wykorzystanie PageBuildera

PageBuilder w Magento 2 to wbudowane narzędzie, które umożliwia tworzenie i edytowanie stron internetowych bez konieczności znajomości kodu. Jest to potężna funkcjonalność, które pozwala na przygotowanie niestandardowych widoków i układów, a także na dodawanie różnych elementów, takich jak tekst, obrazy, filmy i formularze.

Dzięki natywnej funkcji Magento 2 pracownicy firmy Domator24 mogą samodzielnie wprowadzać zmiany w swoim sklepie online, nawet jeśli nie posiadają umiejętności programowania. Zyskali możliwość dodawania nowych treści, zmiany układu strony i dostosowania jej wygląd do swoich potrzeb.

PageBuilder pozwala firmie swobodnie wyrażać się kreatywnie. Ponadto oszczędza czas przy drobnych zmianach w witrynie. Nowa funkcjonalność przyczynia się do większej samodzielności. Domator24 może prowadzić swoją komunikację, bez angażowania zespołu programistycznego.

Uruchomienie 12 wersji językowych

Poprawa rozpoznawalności marki Diablo Chairs, była kolejnym kluczowym elementem projektu wdrożenia platformy sprzedażowej D2C, dlatego tak ważne było sukcesywne wprowadzanie kolejnych wersji językowych. Działania w tym obszarze przyniosły następujące korzyści:

  • Zwiększenie zasięgu i widoczności — strona internetowa dostępna w kilku językach może dotrzeć do szerszej grupy odbiorców, zarówno w kraju, jak i za granicą.
  • Poprawa zaangażowania użytkowników — zapewnienie użytkownikom dostępu do witryny w ich ojczystym języku zachęca do pozostania na niej, a także zwiększa ilość interakcji.
  • Pozytywny wpływ na sprzedaż i konwersję — przygotowanie treści w ojczystym języku użytkownika, zwiększa szansę na to, że zostanie on klientem sklepu.
diablo chairs wersje językowe

Dyrektywa Omnibus

Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 r. zwana dyrektywą Omnibus nakłada na właścicieli sklepów internetowych obowiązek rzetelnego komunikowania o obniżkach cen. Sklepy Diablo Chairs, Jan Nowak oraz Sofandi uzyskały funkcjonalność, która w przejrzysty sposób informuje użytkownika o aktualnej cenie produktu, cenie przed przeceną, a także najniżej cenie z 30 dni przed obniżką. W ten sposób klient zyskuje pewność, że firma Domator24 prowadzi zgodną z aktualnymi przepisami, uczciwą i transparentną politykę cenową.

Jesteś ciekaw jakich zmian potrzebuje Twój sklep?

Napisz do nas!